آریا جوان
اتفاق غیرمنتظره در بازی رئال‌مادرید!
شنبه 21 تير 1399 - 02:26:39
آریا جوان - آخرین خبر / خیل مانزانو داور بازی رئال مادرید و آلاوز به علت مصدومیت نتوانست در نیمه دوم بازی قضاوت کند. این داور در برخورد با لوکاس پرز مهاجم آلاوز دچار مصدومیت شد و در نیمه اول دقایقی مورد مداوا قرار گرفت. این داور با بانداژ تا پایان نیمه به قضاوت ادامه داد اما مشخص بود که لنگ می زند و شرایط بدنی مناسبی ندارد.
به گزارش فوتبالی، خیل مانزانو که در دقیقه 25 بازی رئال مادرید و آلاوز دچار مصدومیت شد سعی کرد که هر طور که شده تا پایان نیمه در زمین بماند. او به علت برخورد با لوکاس پرز از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و مجبور شد که زمین را ترک کند.
بین دو نیمه، داور دوباره توسط کادر پزشکی رئال مادرید مورد معاینه قرار گرفت تا بتواند خودش را به نیمه دوم برساند. این داور همه تلاش خود را انجام داد اما نتوانست در نیمه دوم داوری کند و بدین ترتیب با داور چهارم تعویض شد. هکتور رودریگز داور اهل آلیکانته بدین ترتیب قضاوت نیمه دوم بازی رئال مادرید و آلاوز را به عهده گرفت.
رئال مادرید با پیروزی مقابل الاوز در فاصله سه هفته به پایان لالیگا اختلاف چهار امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کرد و یک گام دیگر به سمت قهرمانی سی و چهارم خود در فوتبال اسپانیا برداشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/404457/اتفاق-غیرمنتظره-در-بازی-رئال‌مادرید!
بستن   چاپ