آریا جوان
دی‌لیخت در بارسلونا؟!
شنبه 21 تير 1399 - 02:48:59
آریا جوان - آخرین خبر / میشل سانتونی کمک مربی تیم دن هاگ در پایین جدول لیگ هلند و آنالیزور ویدیویی سابق باشگاه آژاکس در مورد تصمیم ماتیس دلیخت مدافع میانی هلندی در مورد پیوستن به یوونتوس و پاسخ منفی به بارسلونا صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، دلیخت از بارسلونا پیشنهاد داشت و می توانست به هموطنش دی یونگ ملحق شود اما ترجیح داد که به یوونتوس برود. در حقیقت بارسلونا از نظر مالی نیز توان برآورده کردن خواسته های مالی مدافع 20 ساله هلندی و وکیلش مینو رایولا را نداشت چرا که دلیخت دستمزدی مشابه بازیکنان باتجربه تیم نظیر جوردی آلبا و جرارد پیکه را می خواست. سانتونی اظهار داشت :" همچنان در هلند، بارسلونا را بهترین گزینه می دانند اما باید بگویم که یوونتوس بهترین انتخاب دلیخت برای آینده اش بود. در بارسلونا باز هم باید به جای دفاع تیمی به سراغ دفاع انفرادی می رفت و نمی توانست پیشرفت کند. باعث می شد که خط دفاع بارسلونا بهتر شود اما خودش پیشرفت نمی کرد. حالا اما سبک دفاعی کاملا متفاوت را یاد می گیرد و به مدافع کامل تری تبدیل می شود."
یوونتوس برای خرید دلیخت از آژآکس 85.5 میلیون یورو هزینه کرد که این بازیکن به دومین مدافع گرانقیمت تاریخ فوتبال پس از هری مگوایر تبدیل شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/404470/دی‌لیخت-در-بارسلونا؟!
بستن   چاپ