آریا جوان
کنایه سخنگوی سابق بارسلونا به پنالتی رئال‌مادرید
شنبه 21 تير 1399 - 03:10:14
آریا جوان - آخرین خبر / تونی فریچا، مربی و سخنگوی سابق بارسلونا از طریق شبکه های اجتماعی به پنالتی فرلاند مندی مدافع چپ رئال مادرید در بازی مقابل آلاوز که به گل اول رئال منجر شد، واکنش نشان داد. در حقیقت فریچا اعتقاد دارد که اعلام پنالتی توسط خیل مانزانو داور بازی "جای شکایت دارد". او معتقد است که برخوردی انجام نشده و این صحنه بیرون از محوطه جریمه بوده هر چند که کارشناسان داوری نظری کاملا متفاوت را با او دارند.
به گزارش فوتبالی، تونی فریچا در صفحه توئیترش نوشته است:" این یک شکایت است. شیرجه زد، هیچ برخوردی انجام نشد و صحنه در بیرون از محوطه جریمه ایجاد شد. بررسی داور ویدیویی انجام نشد. همه چیز هماهنگ شده و به خوبی هم هماهنگ نشده است. این شرایط وحشتناک است. آنها آن قدر از این شرایط راضی هستند که انگار تا آخر عمرشان می خواهند چنین کاری را انجام بدهند."
رئال مادرید در نیمه اول بازی مقابل آلاوز در حالی توسط بنزما از روی نقطه پنالتی به گل رسید که خیل مانزانو داور بازی خطای ژیمو ناوارو روی فرلاند مندی را اعلام کرد. ایتورالده کارشناس داوری مارکا در نظری کاملا متضاد با فریچا در مورد این صحنه گفت :" بازیکن آلاوس به دنبال توپ بود اما در نهایت پای بازیکن رئال مادرید را قیچی کرد و مرتکب پنالتی شد."

http://www.javanannews.ir/fa/News/404481/کنایه-سخنگوی-سابق-بارسلونا-به-پنالتی-رئال‌مادرید
بستن   چاپ