آریا جوان
تصمیم عجیب سرمربی تراکتور!
شنبه 21 تير 1399 - 23:47:52
آریا جوان - ایسنا / سرمربی می‌گوید از مالک این باشگاه تقاضا می کند تیمش تا زمان مشخص نشدن نتایج دیدارهای عقب افتاده فولاد، دیگر به میدان نرود.
ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: بازی همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، سخت بود. هر دو تیم به دنبال نباختن بودند. هم ما و هم استقلال موقعیت‌هایی داشیتم و دو تیم خوب بازی کردند.
وی ادامه داد: خوشحالم که استقلال با تمام نفراتش مثل دیاباته و اسماعیلی بازی کرد. امیدوارم در ادامه راه به هدفی که دارم برسیم و بعد از مدت‌ها تراکتور را آسیایی کنیم. قطعا شجاعی و دژاگه بازیکنان تاثیرگذاری هستند اما این دو دیر به ما اضافه شدند. شجاعی از ناحیه کمر و مچ مصدوم شد اما بازیکنان جوان ما عالی بازی کردند.
الهامی اضافه کرد: از ابتدا هم می دانستیم بازی برگزار می‌شود. استقلال حقش بود که بازیکنانش را داشته باشد. مشکل اینجاست که قانونی وجود ندارد و هر کسی قانون را طوری توصیف می کند که دوست دارد. به عنوان مثال استقلال می خواهد با تمام بازیکنانش بازی کند و من هم دوست دارم تیمم وقتی در شرایط مسابقات افتاده است، بازی کند. عدالت باید رعایت شود زیرا مثلا الآن فولاد می‌داند که هم استقلال و هم تراکتور در بازی سختشان متوقف شدند و آن‌ها می دانند که باید با چه روشی مقابل نساجی بازی کنند و چه نتیجه‌ای به نفع آن‌هاست.
او ادامه داد: من بعد از این از مالک باشگاه درخواست می کنم که تا زمانی که تکلیف بازی های عقب افتاده فولاد مشخص نشده، ما بازی‌ها را ادامه ندهیم زیرا در مسیری قرار گرفته‌ایم که یک تیم با یک نتیجه متفاوت آسیایی شود یا نشود. من این را به مالک باشگاه می گویم تا او نظر آخر را بدهد. در این بین هم می‌توانند بازی‌های جام حذفی را برگزار کنند تا فینالیست‌های آن جام هم مشخص شود.
سرمربی تراکتور درباره داوری اظهار کرد: از اکرمی تشکر می کنم که داوری خوبی داشت. اعتراض من به صحنه درگیری شجاعی و چشمی بود اما اتفاق خاصی نبود و من از تیم داوری تشکر می کنم که باعث شد بازی به حاشیه نرود.
وی درباره افت کیفیت تراکتور در نیمه دوم گفت: نیمه اول هر دو تیم بهتر بازی کردند اما در نیمه دوم هر دو تیم استرس گل خوردن داشتند. بازی استقلال و تراکتور یک داربی است و امتیاز گرفتن برای هر دو تیم حائز اهمیت بود. استقلال در بازی‌های قبلی بدشانسی آورده بود و امروز بازی خوبی انجام داد و ما هم پا به پای آن‌ها جنگیدیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/405430/تصمیم-عجیب-سرمربی-تراکتور!
بستن   چاپ