آریا جوان
کریستیانو رونالدو هم‌چنان می‌درخشد
يکشنبه 22 تير 1399 - 05:42:39
آریا جوان - طرفداری / کریستیانو رونالدو بار دیگر با گلزنی هایش یوونتوس را از شکست نجات داد.
کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس در جریان تساوی 2-2 مقابل آتالانتا در هفته سی و دوم سری آ، زننده هر دو گل بیانکونری بود تا یوونتوس یک قدم دیگر به کسب نهمین اسکودتوی متوالی اش نزدیک تر شود.
کریستیانو رونالدو موفق شده در 18 دیدار اخیرش در ترکیب یوونتوس در سری آ یا گلزنی کرده یا پاس گل داده یا در هر دو زمینه موفق بوده است. به جز بازی با اینتر، کریستیانو رونالدو در 17 دیدار از 18 دیدار اخیرش در سری آ موفق به گلزنی شده است. 23 گل و 5 پاس گل در این 18 دیدار به ثبت رسیده است.
کریستیانو رونالدو مقابل ساسولو (یک گل)، لاتزیو (یک گل)، اودینزه (دو گل)، سمپدوریا (یک گل)، کالیاری (سه گل و یک پاس گل)، آ اس رم (یک گل)، پارما (دو گل)، ناپولی (یک گل)، فیورنتینا (دو گل)، ورونا (یک گل)، اسپال (یک گل)، اینتر (یک پاس گل)، بولونیا (یک گل)، لچه (یک گل و دو پاس گل)، جنوا (یک گل)، تورینو (یک گل و یک پاس گل)، میلان (یک گل) و آتالانتا (دو گل) به ثبت رساند.
کریستیانو رونالدو اولین بازیکن یوونتوس طی 60 فصل اخیر که موفق به ثبت 28 گل در سری آ می شود
پس از عمر سیوری مهاجم آرژانتینی/ایتالیایی یوونتوس که طی فصل 1959/60 موفق به ثبت 28 گل در ترکیب یوونتوس در سری آ شده بود، هیچ بازیکنی از یوونتوس موفق نشده بود 28 گل طی یک فصل سری آ به ثمر رساند و اکنون کریستیانو رونالدو پس از 60 فصل این طلسم را شکست.
این بهترین آمار گلزنی کریستیانو رونالدو طی چهار فصل اخیر حضورش در رئال مادرید و یوونتوس است. آخرین بار کریستیانو رونالدو در فصل 2015/16 با ثبت 35 گل، آمار گلزنی بهتری در مسابقات لیگ به ثبت رسانده بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/405546/کریستیانو-رونالدو-هم‌چنان-می‌درخشد
بستن   چاپ