آریا جوان
طهماسبی: همکاری خوبی بین وزارت ورزش، وزارت بهداشت و یونیسف صورت گرفت/ به دنبال توانمندسازی خانه‌های جوان هستیم
دوشنبه 23 تير 1399 - 16:55:58
آریا جوان - مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: همکاری مناسبی بین وزارت ورزش، وزارت بهداشت و یونیسف صورت گرفت و برای اولین بار این کارگاه‌ها با استقبال قابل توجهی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرشید طهماسبی، مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری دومین جلسه کارگاه آموزشی توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان اظهار داشت: دومین کارگاه به عنوان توانمندسازی خانه‌های جوان سراسر کشور با حضور نمایندگان خانه‌های جوان از سراسر کشور برگزار شد. هفته پیش نیز اولین جلسه این کارگاه را برگزار کردیم که بازخورد خوبی از همکاران‌مان در استان‌ها دیدیم. همکاری مناسبی بین وزارت ورزش، وزارت بهداشت و یونیسف صورت گرفت و برای اولین بار این کارگاه‌ها با استقبال قابل توجهی همراه بود.
وی در ادامه افزود: اکثر استان‌های ما در این کارگاه حضور داشتند و ایده و نظرات خود را مطرح کردند. امیدوارم که با برگزاری این کارگاه‌ها برای توانمندسازی خانه‌های جوان سراسر کشور در حوزه رشد و تکامل جوانان و نوجوانان استفاده کنیم. این ظرفیت وجود دارد که کارگاه‌ها را در استان‌های دیگر نیز برگزار کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/407062/طهماسبی--همکاری-خوبی-بین-وزارت-ورزش،-وزارت-بهداشت-و-یونیسف-صورت-گرفت--به-دنبال-توانمندسازی-خانه‌های-جوان-هستیم
بستن   چاپ