آریا جوان
چه کسی رئیس فراکسیون اصولگرایان می‌شود؟
چهارشنبه 25 تير 1399 - 08:45:41
آریا جوان - نامه نیوز / گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، حمیدرضا حاجی‌بایی، مرتضی آقاتهرانی، مصطفی آقامیرسلیم، شمس‌الدین حسینی و علی نیکزاد از شانس‌های ریاست فراکسیون اصولگرایان مجلس هستند.
اکثریت قاطع مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان است و در چنین شرایطی انتظار می‌رود یک فراکسیون فراگیر، منسجم و متشکل از تمام نمایندگان اصولگرای مجلس تشکیل شود که البته تشکیل این فراکسیون فراگیر مانع تشکیل فراکسیون‌های کوچک‌تر نیست اما طبیعتا با وجود چنین فراکسیونی طبیعتا وحدت رویه و وحدت نظری میان نمایندگان اصولگرای مجلس به وجود می‌آید و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مهم مجلس نقش‌آفرینی کند.
اما چه کسی رئیس این فراکسیون می‌شود؟ نام‌هایی که احتمال ریاست‌شان بر این فراکسیون شنیده می‌شود تقریبا همان‌هایی هستند که نام‌شان برای هیئت‌رئیسه مجلس هم به گوش می‌رسید. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، حمیدرضا حاجی‌بایی، مرتضی آقاتهرانی، مصطفی آقامیرسلیم، شمس‌الدین حسینی و علی نیکزاد از شانس‌های ریاست این فراکسیون هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/408542/چه-کسی-رئیس-فراکسیون-اصولگرایان-می‌شود؟
بستن   چاپ