آریا جوان
بیش از 8 هزار پرونده درخواست تسهیلات کرونا در کرمانشاه به بانک های عامل ارسال شد
چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 15:11:36
وزارت رفاه
آریا جوان - چهارمین نشست کمیته تخصصی پرداخت تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا با حضور مجتبی قبادی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استان، حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در سالن تدبیر استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این نشست تخصصی ضمن ارائه خلاصه­ ای از عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل و همچنین آخرین رتبه بندی کشوری پرداخت تسهیلات کرونا، گفت: کرمانشاه در جایگاه هیجدهم کشوری جدول پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا قرار دارد.
وی از دستگاه های اجرایی، موسسات عامل و بانک های استان خواست با توجه به وضعیت نرخ بیکاری استان، تمام تلاش خود را به منظور جذب حداکثری این تسهیلات به کار ببرند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان این که تاکنون 8744 متقاضی درخواست 112 میلیارد و 700 میلیون تومان در سامانه کارا ثبت کرده اند بیان کرد: از کل پرونده های ثبت نام شده تاکنون 8703 فقره به مبلغ 99 میلیارد تومان به بانک های عامل ارسال شده است .
وی در ادامه تصریح کرد: لازم است دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی و ثبت نام متقاضیان واجد شرایط تسهیلات اقدام و بانک ها نیز در تکمیل پرونده پرداخت تسهیلات تسریع و تسهیل گری کنند.
مجتبی قبادی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری نیز خواستار افزایش فعالیت و همچنین جذب حداکثری تسهیلات ویژه کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه شد.
وی افزود: باتوجه به وضعیت بیکاری استان، بایستی عمکلرد بهتری نسبت به سایر استانها داشته باشیم.
گفتنی است: درادامه این نشست هر یک از نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل گزارش عملکرد و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را در خصوص پرداخت تسهیلات ویژه کرونا بیان و درخصوص هر کدام پس از بحث و تبدل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/421168/بیش-از-8-هزار-پرونده-درخواست-تسهیلات-کرونا-در-کرمانشاه-به-بانک-های-عامل-ارسال-شد
بستن   چاپ