آریا جوان
واکنش «ساشا سبحانی» به پخش سریال آقازاده در ایران
شنبه 11 مرداد 1399 - 10:27:50 AM
آریا جوان- سریال آقازاده از سریال هایی است که در سال 99 توزیع شده است. به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا با حضور کلکسیونی از سلبریتی های سینما و تلویزیون از امیر آقایی (در نقش نیما بحری، آقازاده و پسر ناتنی امیر)، نیکی کریمی ( در نقش تینا و کارمند نیما و دوست راضیه)، امین تارخ (در نقش حاج رضا و همسر شریفه) و مهدی سلطانی (در نقش دکتر امیر بحری و پدر ناتنی آقازاده قصه ما) و امین حیایی ( در نقش بهروز و دوست نیما ) و کامبیز دیرباز ( در نقش شهنام و دوست آقازاده ) و دیگران.

داستان آقازاده، درباره یک آقا زاده است. آقازاده ها و خانم زاده ها و ژن خوب ها، در کنار آقا دامادها و عروس خانم های معروف میلیاردر ، یک دهه است که نقل ادبیات گفتاری و نوشتاری رسانه ها و شبکه های اجتماعی ایرانیان شده است.

افرادی که با زور و تزیور و غارت بیت المال، مصادیق نقض شایسته سالاری و غارت اموال ملت هستند و بعضی ها هم به چنگال قانون افتادند و مثل سید محمد هادی رضوی و ملکه دارو (شبنم نعمت زاده)، به زندان اوین رفتند.

آقازاده معروف این سال ها یعنی ساشا سبحانی، اگر چه در زندگی لاکچری خارج از کشورش، مدیون دلارهای سایت قمارش است، اما معتقد است که ژن خوب نیست و درآمدش، محصول هوش تجاری است! به هر حال، ساشا سبحانی، پسر ارشد احمد سبحانی است که از دیپلمات های بلند پایه سابقه وزارت خارجه در ونزوئلا و کشورهای دیگر بود. اخیرا ساشا سبحانی به سریال آقازاده واکنش نشان داده است.

ساشا سبحانی

تصویر یکی از پست های جدید ساشا سبحانی که ایشان را بر روی بال یک هواپیمای شخصی در ماربلا اسپانیا نشان می دهد. شباهتی بین این هواپیما با هواپیمای نمایش داده شده در سریال آقازاده، با کامنت فالوئرهایش همراه شده است

ساشا سبحانی قبلا در حالی که سوار بر یک خودرو لوکس در دوبی بود، در پستی به هواداران و منتقدانش گفته بود که اگر نمی توانید پول در بیاورید، بروید بمیرید. او در واکنش به سریال آقازاده گفته بود که او را سوژه سریال آقازاده کرده اند و مشغول کوبیدن وی با پخش این سریال هستند.

 

 

ساشا سبحانی با 250 پست در اینستاگرامش، 2.5 میلیون دنبال کننده دارد. صفحه او بارها از دسترس خارج شده است. ساشا سبحانی که به انتشار ویدیوها و تصاویر مبتذل در اینستاگرامش شهره است، قبلا اطلاعاتی درباره زندگی اشرافی برخی آقازاده ها و هنرمندان،منتشر کرده بود که واکنش های متفاوت سلبریتی ها را به همراه داشت.


http://www.javanannews.ir/fa/News/423113/واکنش-«ساشا-سبحانی»-به-پخش-سریال-آقازاده-در-ایران
بستن   چاپ