آریا جوان
وضعیت دیبالا مشخص شد؟!
شنبه 11 مرداد 1399 - 21:10:21
آریا جوان - ورزش 3 / اسکای اسپورتس مدعی شد که احتمالا پائولو دیبالا به دیدار برابر لیون خواهد رسید اما احتمال حضور او در ترکیب اصلی بسیار کم خواهد بود.
 اگرچه یوونتوس در چهارچوب مسابقات هفته سی و ششم سری آ با دو گل سمپدوریا را شکست داد و نهمین قهرمانی متوالی اسکودتوی خود را قطعی کرد اما یک اتفاق تلخ در این بازی برای مائوریتزیو ساری و تیمش رخ داد؛ جایی که ستاره آرژانتینی بیانکونری در اواخر نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
پس از این مصدومیت به وجود آمده برای دیبالا باشگاه یوونتوس تایید کرد که این بازیکن از ناحیه عضله ران پای چپ دچار کشیدگی شده و وضعیتش به شکل روزانه تحت بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین بیانکونری اعلام کرد که دیبالا ریکاوری خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است.
اگرچه طی روزهای گذشته منابع ایتالیایی از شانس بسیار کم ستاره آرژانتینی برای حضور در دیدار برابر لیون از سری مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پرده برداشتند اما حالا اسکای اسپورتس مدعی شده که این بازیکن احتمال فراوان در لیست تیم ساری برای این تقابل حساس حضور خواهد داشت اما حضور او در ترکیب اصلی تقریباً غیر ممکن خواهد بود.
یوونتوس در دیدار رفت که چند ماه پیش برگزار شد با یک گل مقابل لیون شکست خورد و حالا برای صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی با فاصله بیش از یک گل مقابل تیم فرانسوی احتیاج دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/423728/وضعیت-دیبالا-مشخص-شد؟!
بستن   چاپ