آریا جوان
قلعه‌نویی: اتفاقات این بازی غیرعادی بود
جمعه 17 مرداد 1399 - 03:32:04
آریا جوان - سرمربی تیم سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران گفت که در این بازی فوتبال روی دیگرش را به زردپوشان اصفهانی نشان داده است.
خبرورزشی: امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل نساجی، در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود. به تیم نساجی تبریک می‌گویم، اما با برخورد پنج توپ به تیر دروازه و بالای 10 کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.
وی بیان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال (در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) باشیم. بازیکنان سپاهان بسیار زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. این که در یک نیمه پنج توپ به تیر دروازه برخورد کند، غیرعادی است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت جسمانی خود گفت: از کادر درمانی بیمارستان چمران اصفهان تشکر می‌کنم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم.
قلعه‌نویی در واکنش به شایعات مربوط به اخراج سعید آقایی از سپاهان گفت: آقایی اخراج نشده است. این بازیکن به صورت اختصاصی زیر نظر کادر فنی سپاهان در حال تمرین است.
وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: وقفه‌های بازی لذت فوتبال را می‌گیرد. این دیدار بالای 20 دقیقه وقت اضافی داشت، اما 7 دقیقه اعلام شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/428543/قلعه‌نویی--اتفاقات-این-بازی-غیرعادی-بود
بستن   چاپ