آریا جوان
مربی شهرخودرو: همیشه از داوری ضرر کرده‌ایم
جمعه 17 مرداد 1399 - 04:55:42
آریا جوان - مربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: خطای داوری جزئی از فوتبال است و شهرخودرو نیز از تصمیم های داوری تمکین کرده اما همیشه ضرر کرده‌ است.
خبرگزاری ایرنا: مربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: خطای داوری جزئی از فوتبال است و شهرخودرو نیز از تصمیم های داوری تمکین کرده اما همیشه ضرر کرده‌ است.
داوود سید عباسی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران در مشهد افزود: همه چیز واضح و روشن بود بعضی چیزها از دست مربی خارج است امروز تیم ما تمام مسائل تاکتیکی را انجام داد اما نتیجه مشخص بود.
وی ادامه داد: با قاطعیت می‌گویم گل اول استقلال آفساید بود، پنالتی استقلال، پنالتی نبود و قبل از پنالتی نیز پشت 18 قدم تیم استقلال خطای قطعی روی بازکنان ما مرتکب شد.
مربی تیم شهرخودرو فشار بازی و داوری صورت گرفته را علت عدم حضور بختیاری زاده سرمربی این تیم در نشست خبری عنوان کرد و گفت: جوانان شهرخودرو یک بازی جوانمردانه و تاکتیکی را خلق کردند و تنها حسرت ما این بود که نتوانستیم با برد و اختلاف 2 گل زمین را ترک کنیم.
فدراسیون درخصوص تغییر داور پیش از بازی توضیح دهد
مدیر رسانه باشگاه شهرخودرو نیز گفت: باشگاه شهرخودرو صراحتا درباره داوری نظرات خود را گفته بود و خواستار مراقبت فدراسیون در خصوص داوری این بازی حساس شده بود.
جواد تاری بخش افزود: چرا باید دو روز قبل از بازی داور را تغییر دهند؟ یک نفر باید پاسخ دهد؟ این همه کارت زرد و اخطار به کادر فنی شهرخودرو چه معنایی دارد؟ مخالفت داور با شهرخودرو آشکار بود.
وی ادامه داد: ما میزبان بودیم ولی در عمل میهمان شدیم، چند هفته است داوریها به ضرر ماست، اگر نمی خواهند تیم شهرخودرو به عنوان یک تیم بخش خصوصی که به صدر جدول آمده بالا بیاید و سهمیه بگیرد اعلام کنند، چه دلیلی دارد سر ما را در شهر خودمان ببرند؟
فوتبال قشنگی را شاهد بودیم
مربی تیم فوتبال استقلال تهران هم گفت: بازی با شهرخودرو سخت بود اما امشب فوتبال قشنگی را شاهد بودیم اما کیفیت و موقعیتهای استقلال در این بازی به مراتب بهتر از شهرخودرو بود و شانس‌های بسیار برای گل زنی داشتیم.
صالح مصطفوی افزود: اینکه بازکنان ما در خانه حریف بازی خوبی را نشان دادند گویای توانایی تیم است که موقعیتهای فراوان گل از راههای مختلف را برای خود ایجاد کردند.
وی ادامه داد: بدشانش بودیم زیرا می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم بطوریکه با تعویض ها روند بازی را به نفع خود تغییر دادیم.
مربی تیم استقلال گفت: در این فضای خوب، در سایه همدلی و یکدستی و اتحاد یکی از بهترین بازیهای تیم استقلال را در فصل جاری داشتیم.
وی در خصوص عدم حضور مجیدی سرمربی و نامجو مطلق مربی این تیم در نشست خبری گفت: به خاطر اینکه من مشهدی هستم به من لطف داشتند و گفتند من به سوالات همشهریانم پاسخ دهم.
تیم‌های فوتبال شهرخودرو و استقلال امروز در حساس ترین بازی هفته لیگ برتر با نتیجه 2 بر 2 به تساوی دست یافتند.
پیش از این تیم استقلال در رتبه دوم و شهرخودرو در رتبه پنجم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/428548/مربی-شهرخودرو--همیشه-از-داوری-ضرر-کرده‌ایم
بستن   چاپ