آریا جوان
خیمنز روی دست همه ستارگان لیگ برتری بلند شد
جمعه 17 مرداد 1399 - 11:35:50
آریا جوان - ایسنا / مهاجم مکزیکی ولورهمپتون توانست بهترین عملکرد یک بازیکن لیگ برتری را در این فصل از خود ارائه دهد.
به نقل از تلگراف، ولورهمپتون توانست با برتری یک بر صفر برابر المپیاکوس یونان این تیم را از لیگ ارپا کنار بزند و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. تیم انگلیسی که نتوانست در لیگ برتر سهمیه اروپایی به دست بیاورد حالا باید برابر سویا اسپانیا قرار بگیرد و قطعا حریف آسانی برای تیم اسپانیایی نخواهد بود.
رائول خیمنز د دیدار برابر المپیتکوس نیز تنها گل تیمش را توانست به ثمر برساند. این بیست و هفتمین گل مهاجم مکزیکی در این فصل بود تا او با آمار 27 گل و 10 پاس گل بهترین عملکرد را در بین بازیکنان لیگ برتری در فصل 20-2019 داشته باشد.
او توانست بالاتر از همه بازیکنان و ستاره های لیگ برتری از جمله رحیم استرلینگ، محمد صلاح، اوبامیانگ وکوین دی بروین قرار بگیرد. او البته این فرصت را دارد تا با درخشش در بازی برابر سویا آمار خود را بهبود ببخشد.
خیمنز در این فصل با عملکرد خوب خود مورد توجه چند تیم بزرگ از جمله منچستریونایتد قرار گرفته است ولی رقم بالای درخواستی سران ولورهمپتون باعث شده است تا او فعلا در این تیم ماندگار شد و باید دید او در تابستان در جمع گرگ های فوتبال جزیره خواهد ماند یا ترجیح می دهد راهی تیمی بزرگتر شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/428673/خیمنز-روی-دست-همه-ستارگان-لیگ-برتری-بلند-شد
بستن   چاپ