آریا جوان
رقیب غیرمنتظره برای مسی در مورد محبوب‌ترین سلبریتی کودکان اسپانیایی
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 00:51:03
آریا جوان - آخرین خبر / فرناندو سیمون در ماه های اخیر به یکی از شخصیت های محبوب و معروف کشور اسپانیا تبدیل شده است. مدیر مرکز هماهنگی اورژانس های بهداشتی که به نوعی نقش رئیس کمیته ملی مبارزه با کرونا در اسپانیا را دارد، در لحظات سخت بحران کرونا سعی می کرد که به مردم امید بدهد و به همین خاطر در میان مردم کشور اسپانیا محبوبیت زیادی دارد.
به گزارش فوتبالی، اخیرا آدکو به سنت همیشگی از کودکان پرسیده است که دوست دارند وقتی بزرگ شدند، چه کسی رئیس آنها شود، در میان پسران 16.5 درصد به لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا رای دادند، 11.7 درصد گفتند که نمی خواستند رئیس داشته باشند و 9.9 درصد به سیمون رای دادند. در میان دختران نیز 10.3 درصد به کیتی پری خواننده معروف رای دادند و 8.3 درصد سیمون را انتخاب کردند.
به هر صورت به نظر می رسد که سیمون که شاید تا قبل از سال 2020 در میان افراد زیادی در اسپانیا شناخته نشده بود، به خاطر این که به چهره اصلی دولت اسپانیا در مبارزه با کرونا تبدیل شده بود، به شهرت زیادی دست پیدا کرد و به شدت معروف شد و حالا کار به جایی رسیده که از نظر محبوبیت در میان کودکان به لیونل مسی تنه می زند که در نظرسنجی مشابه در سالهای اخیر همیشه بالاترین نمره را داشته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/432720/رقیب-غیرمنتظره-برای-مسی-در-مورد-محبوب‌ترین-سلبریتی-کودکان-اسپانیایی
بستن   چاپ