آریا جوان
فرصت اعاده حیثیت ستاره برزیلی مقابل بارسلونا
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 18:44:16
آریا جوان - ورزش 3 / روز امضای قرارداد گرانقیمت فیلیپه کوتینیو با بارسا چه کسی تصور می کرد او دو سال و نیم بعد به عنوان بازیکن بارسلونا ولی با پیراهن بایرن، تبدیل به مانعی در راه صعود آبی اناری ها شود؟
به نقل از مارکا، فیلیپه کوتینیو این روزها در حال تمرین با بایرن مونیخ برای حضور در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسا در روز جمعه(24 مرداد) است؛ در حالی که می داند پس از پایان کار بایرن در این تورنمنت، باید به بارسلونا برگردد.
پس از اینکه باشگاه آلمانی حاضر به دائمی کردن قرارداد او نشد، ستاره برزیلی چاره ای جز بازگشت به بارسا ندارد؛ در حالی که هم او تمایلی برای ادامه حضور در باشگاه کاتالان ندارد و هم بارسلونا قصد دارد او را به فروش برساند.
کوتینیو حالا به معنای واقعی کلمه برای بارسا تبدیل به یک معضل شده است. ستاره برزیلی با 120 + 40 میلیون یورو از لیورپول در ژانویه 2018 راهی بارسا شد و پس از یک سال و نیم ناموفق به بایرن پیوست. بایرن برای این انتقال قرضی 8.5 میلیون یورو پرداخت کرد ولی در نهایت بند خرید 120 میلیون یورویی او را فعال نکرد. 
کوتینیو با توجه به مصدومیت کینگزلی کومان احتمالا بتواند روز جمعه برابر بارسا به میدان برود و کسی چه می داند، شاید او یکی از عوامل شکست بارسا و صعود بایرن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.
بازیکنی که هزینه ای گزاف روی دست بارسا گذاشت و حالا هم هیچ تیمی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو برای او نیست، روز جمعه یکی از موانع آبی اناری ها در راه صعود به نیمه نهایی خواهد بود. اتفاقی که بارسا ژانویه 2018 تصورش را هم نمی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/433460/فرصت-اعاده-حیثیت-ستاره-برزیلی-مقابل-بارسلونا
بستن   چاپ