آریا جوان
هانسی فلیک: گواردیولا و کلوپ بهترین مربیان دنیا هستند
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 18:44:18
آریا جوان - ورزش 3 / سرمربی بایرن مونیخ پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را بهترین مربیان دنیا می داند.
هانسی فلیک در بایرن مونیخ نتایج درخشانی کسب کرده است و نشان داده که مربی بزرگی است. نوامبر گذشته فلیک جایگزین موقت نیکو کواچ شد اما آن‌قدر خوب کار کرد که با او تا سال 2023 قرارداد بسته شد.
سرمربی بایرن که از سوی نشریه بیلد به عنوان مربی سال فوتبال آلمان نیز انتخاب شد، پس از دبل با بایرن در رقابت های داخلی، حالا به دنبال قهرمانی چمپیونزلیگ است. حریف بایرنی ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بارسلوناست.
فلیک در مصاحبه با بیلد و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین مربی جهان گفت:« همه مربیان برایم محترم هستند. من همواره تلاش کرده‌ام که تا با هر بازیکن و مربی که برخورد می کنم، نهایت احترام را بگذارم. این روشی است که دوست دارم دیگران هم در برخورد با من در پیش گیرند. به نظرم پپ گواردیولا بهترین مربی جهان است.
نباید فراموش کرد که یورگن کلوپ هم مربی بزرگی است. او در لیورپول نتایج درخشانی کسب کرده و به یک الگو برای بسیاری در سراسر جهان تبدیل شده است.»
فلیک درباره تقویت تیمش برای فصل بعد گفت:« من 4 بازیکن را در فهرست خرید تابستانی خود قرار داده‌ام و اطمینان دارم که صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی) می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و آنها را جذب کند.»
سرمربی بایرن همچنین به ستایش از تیم بوروسیا دورتموند پرداخت و گفت:« در دورتموند بازیکن جوان و آینده‌دار زیادی بازی می‌کنند. دورتموند استعدادهای بسیار خوبی دارد و می‌تواند در سال‌های پیش رو همچنان رقیب بزرگی برای بایرن باشد.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/433462/هانسی-فلیک--گواردیولا-و-کلوپ-بهترین-مربیان-دنیا-هستند
بستن   چاپ