آریا جوان
3 رفتار زنان که مردان را اذيت مي کند اما ...
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 2:56:24 PM
آريا

جوانان نيوز-

1-پرحرفي
 برخي از مردان از پرحرف بودن زنان گله مند هستند. اگر مرد بداند که پرحرفي زنان بسيار مفيد است و اين رفتار نعمتي از جانب خداوند است که به زنان داده تا بتوانند از اين طريق روابطي عاطفي با همسرشان ايجاد کنند. اگر زنان مانند مردان کم حرف باشند، همه دنيا و عالم منزوي مي‌شوند و رابطه صميمي و خوبي وجود ندارد. پرحرفي زنان باعث مي‌شود که فرزند آنها تکلم ياد بگيرد. از زمانيکه مادر باردار است تا زمانيکه به دنيا مي‌آيد با فرزندش حرف مي‌زند و در رفتار و تکلم فرزند تاثير بسزايي دارد.

 
2-خريد کردن و حس تنوع طلبي
 برخي از مردان زنان را به خريدن اشياء تزييني و متنوع و هزينه کردن بي مورد متهم مي‌کنند؛ اما نمي‌دانند که اگر اين خصوصيات در زنان وجود نداشت، تنوع غذا، جذابيت‌هاي محيطي که خود يک نعمت محسوب مي‌شود، نبود و مردان از آن بي‌بهره بودند.
 اگر زندگي فقط براساس ذائقه مردان بود، همه افراد مانند انسانهاي اوليه در غار زندگي مي‌کردند. اين رفتار زنان باعث مي‌شود تا تنوع در دنياي پيرامون مردان ايجاد شود و از آن لذت ببرند. زماني‌که مرد توجه‌اي به اين زيبايي‌ها و تنوع نکند، به نظرش افراط مي‌آيد وهميشه از اين بابت شاکي است که زن هزينه بي‌مورد مي‌کند و با اين کار همسرش مخالف است. زنان بايد سليقه مردان را هم در اين مورد به کار گيرند تا احساس نارضايتي نکنند.
 

3- چشم هم چشمي
 چشم و هم چشمي زنان يکي ديگر از رفتارهايي است که موجب آزار مردان مي‌شود؛ اما مردان بايد بدانند که اگر اين خصوصيات نباشد البته نه در حد افراط، رقابت ايجاد نمي‌شود و هيچ انگيزه و پيشرفتي در زندگي آنها صورت نمي گيرد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4518/3-رفتار-زنان-که-مردان-را-اذيت-مي-کند-اما-
بستن   چاپ