آریا جوان
علی مرادی: اصفهان در بحث دوپینگ از استان های پاک است
پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 14:39:06
آریا جوان - وزنه بردارانی که در مسابقات ملی یا بین المللی دوپینگ آنها مثبت اعلام شود هیات استان مربوطه مورد حمایت فدراسیون قرار نخواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: خط قرمز فدراسیون دوپینگ است و باید مقابله با آن را مدنظر قرار داد، ما شدیدا با معزل دوپینگ مقابله می کنیم و استان هایی که ورزشکاران آنها دوپینگ شان مثبت اعلام شود، مورد حمایت فدراسیون قرار نخواهند گرفت و استان اصفهان در این زمینه یکی از استان های پاک محسوب می شود.
وی با اشاره به انتخاب حمید محمدی در راس هیات وزنه برداری استان اصفهان بیان داشت: حمید محمدی در این مجمع 16 رای کسب نمود و این پشتوانه بسیار خوبی برای رئیس جدید هیات است، محمدی باید با این پشتوانه و حمایت ما و اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه رشته وزنه برداری در دو بخش آقایان و بانوان گام بردارد.
وی در پایان افزود: از سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر می‌کنم چراکه در همین مدت کوتاه در راه توسعه ورزش تلاش های وافری انجام داده اند، از وی و جامعه وزنه برداری استان اصفهان می خواهم برای توسعه این رشته در کنار حمید محمدی باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/452038/علی-مرادی--اصفهان-در-بحث-دوپینگ-از-استان-های-پاک-است
بستن   چاپ