آریا جوان
پیام رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 14:06:38
آریا جوان - اسبقیان در پیامی، آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
31 شهریور ماه، یادآور روزهای حماسه، رشادت، فداکاری و از جان گذشتگی دلیر مردان غیوری است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و با نثار خون پاک خود، مجاهدت های مثال زدنی را در دفاع از این مرز و بوم رقم زدند.
بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
اکنون با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شجاعت و فداکاری سرداران بزرگی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، همراهی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی،مسیر امنیت، استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور ادامه خواهد داشت·
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را به ساحت مقدس حضرت بقیهً ا… الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود.
سید محمد شروین اسبقیان

http://www.javanannews.ir/fa/News/465843/پیام-رئیس-فدراسیون-جانبازان-و-معلولان--به-مناسبت-آغاز-هفته-دفاع-مقدس
بستن   چاپ