آریا جوان
پول برانکو را بدهید و شان و شخصیت باشگاه را حفظ کنید
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 14:18:20
آریا جوان - ایسنا / پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوارم با پرداخت مطالبات برانکو شان و شخصیت باشگاه را حفظ کنند.
محمد پنجعلی درباره عملکرد پرسپولیس در دو دیدار اخیر برابر التعاون اظهار کرد: پرسپولیس بازی‌های خوبی را در برابر این تیم عربستانی به نمایش گذاشت با وجود این که ترکیب تیم تغییراتی داشت اما بازیکنان جدید به خوبی توانستند با تیم هماهنگ شوند و عملکرد خوبی از خود ارائه دهند. البته در بازی نخست کمی ناهماهنگی با شاهد بودیم که با گذشت زمان اوضاع بهتر بود و در بازی دوم تیم به طور کامل هماهنگ شده بود و توپ و میدان در اختیار داشت.
وی افزود: شخصا فکر نمی‌کردم گل محمدی بتواند با این تغییرات زیاد با وجود زمان کمی که در اختیار داشت تیم را هماهنگ کنند اما این اتفاق رخ داد و او با هنرمندی خود توانست تیم را به خوبی آماده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کند در این زمینه گل محمدی و کادرش نقش مهمی را ایفا کردند تا بتواند پرسپولیس را برای بازی‌ها آماده کنند.
پنجعلی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این پرسپولیس می‌تواند فصل آینده در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد گفت: قطعا پرسپولیس می‌تواند روزهای خوبش را ادامه دهد هم گل محمدی با تجربه است و به خوبی می‌تواند از بازیکنان بازی بگیرد و هم بازیکنان انگیزه بسیار بالای دارند. چون آنهای که تازه به پرسپولیس آمدند به خوبی می‌داند بازی‌هایشان در این تیم دیده می‌شود. بنابراین با انگیزه بالا بازی می‌کنند و دوست دارند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.
وی در پاسخ به این سوال آیا پرسپولیس می‌تواند از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند گفت: الان که تیم صدرنشین است و من امیدوارم با ادامه این روند پرسپولیس بتواند به عنوان تیم صدرنشین از گروه صعود کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره مباحث مطرح شده پیرامون مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: واقعا ناراحت کننده مطالبات یک مربی را براساس قانون نمی‌دهند و یک پرونده در فیفا تشکیل می‌شود به اعتقاد من مدیران باشگاه باید هر چه زودتر مطالبات او را بدهند و اجازه ندهند شان و شخصیت پرسپولیس بیش از این خراب بشود. الان ما در مجامع بین المللی پرونده‌های مختلفی داریم که نباید شکل می‌گرفت با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکل پرونده برانکو حل شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/465943/پول-برانکو-را-بدهید-و-شان-و-شخصیت-باشگاه-را-حفظ-کنید
بستن   چاپ