آریا جوان
طراحی رژگونه متناسب با فرم صورت و خودآرایی حرفه‌ای
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 21:37:40
آریا جوان - دارچین/ یافتن شیوه‌ای برای استفاده از رژگونه به طوری که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد، کار دشواری نیست اما در عین حال می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. با خواندن این مقاله دارچین، اول می‌توانید فرم صورت خود را شناسایی کنید و بعد با به کار گیری اصول مطرح شده رژگونه در خودآرایی، یک آرایش شیک و حرفه‌ای داشته باشید.
صورت قلبی
پیشانی پهن همراه با استخوان‌های گونه برآمده و چانه باریک یک صورت قلبی شکل را تشکیل می‌دهند.
کاربرد رژگونه: این صورت‌ها باید رنگ ترکیبی استفاده کنند و از قسمت بیرونی و بالایی گوشه‌ای از استخوان گونه در یک حرکت دایره‌ای به سمت گوش حرکت کنند. با این کار چانه شما نرم و متناسب به نظر می‌رسد.

آریا جوان

صورت مثلثی
پیشانی باریک و استخوان‌های گونه با آرواره‌ای مربع شکل که شبیه به صورت‌های قلب شکل است.
کاربرد رژگونه: باید از گوشه بیرونی استخوان‌های گونه، رژگونه بزنید. سعی کنید با حرکت دایره‌ای به سمت بالا حرکت کنید و به گوشه خارجی چشم نزدیک شوید.

آریا جوان

صورت مثلث معکوس شامل صورت‌هایی است که استخوان‌های گونه بالا، پیشانی پهن و چانه باریک دارند.
کاربرد رژگونه: با استفاده از حرکت مستقیم شوت رژگونه را بر روی گونه‌های خود بمالید. اگر احساس می‌کنید استخوان‌های شما بیش از حد نمایان شده است، رنگ را کمی به سمت گوش‌های‌تان هدایت کنید. 
صورت الماس شکل
صورت در قسمت استخوان‌های گونه عریض‌تر است و در چانه و خط مو باریک‌تر است.
کاربرد رژگونه: از بالای استخوان‌های گونه شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید بگونه‌ای که به گوش خود نزدیک شوید و سعی کنید یک حرکت دایره‌ای داشته باشید که توجه را به سمت استخوان‌های گونه و چشم جلب کند.
صورت مستطیلی
صورت مستطیلی باریک، صورت دراز و آرواره ای باید بدون اینکه به ناحیه زیر بینی نفوذ کنندُ استخوان‌های گونه خود را با شوت رژگونه بزنند و بصورت مخروطی به سمت بالا و گوشه خارجی چشم حرکت کنند.

آریا جوان

صورت بیضیُ‌صورتی با پیشانی بلند و آرواره‌ای باریک‌تر از استخوان گونه است.
کاربرد رژگونه: با استفاده از شوت یا انگشتان دست خود بطور مستقیم و در حالت رفت و برگشت پودر را به استخوان‌های گونه خود بمالید بصورتیکه به گوش‌ها نزدیک باشد.

آریا جوان

صورت گلابی شکل
صورت گلابی شکل شامل پیشانی باریک و پهن و آرواره مدور است.
کاربرد رژگونه: به منظور کوچک نشان دادن آرواره از یک زاویه شروع به استفاده از رژگونه می‌کنید همچنین سعی کنید قلم مو را در یک زاویه حرکت دهید.

آریا جوان

صورت گرد
طول و عرض چهره یکسان است فقط گونه کمی عریض‌تر است.
کاربرد رژگونه: از ناحیه گوش شروع کنید و شوت را به سمت پایین حرکت دهید و بر روی گونه بمالید همچنین می‌توانید شوت را بر روی چونه خود بمالید تا صورت شما کمتر گرد بنظر برسد.
 صورت مربعی
طول و عرض مشابه با خط مو پیشانی که شوت رژگونه را باید در حالت کمانی و به سمت بالا بر روی گونه خود حرکت دهید و به گوشه خارجی چشم شما نزدیک‌تر است.

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/466307/طراحی-رژگونه-متناسب-با-فرم-صورت-و-خودآرایی-حرفه‌ای
بستن   چاپ