آریا جوان
مدیر کل بهزیستی استان البرز:
جدی ترین چالش برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تضامین بانکی است
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 11:21:05
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل بهزیستی استان البرز در جلسه هماهنگی با بانکهای عامل ارائه دهنده تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی گفت : جدی ترین چالش برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی تضامین بانکی است که امیدواریم روسای بانک‌های عامل همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، اسداله حیدری در این جلسه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: خوشبختانه در سال گذشته اکثر بانک ها در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند.
وی گفت : علی رغم اینکه افزایش سرانه به 30 میلیون و 50 میلیون تعداد ضامن ها را بالا برد ولی از سوی دیگر تامین تضامین بانکی را برای جامعه هدف بهزیستی سخت تر کرد اما با این حال میزان 84 درصدی اعطای تسهیلات گویای این مسئله است که نسبت سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته ایم.
حیدری گفت: تقاضا داریم با حس نوعدوستی بیشتر و با تدبیر، شرایطی ایجاد شود که این افراد بتوانند وام مورد نظر را دریافت کنند تا گوشه ای از مشکلات آنها مرتفع شود و بتوانند یک زیست نسبتا بهتری در حواشی شهر ها داشته باشند زیرا این افراد با این شرایط در حال گذران زندگی با شرایط بسیار سختی هستند.
همچنین در این جلسه روسای بانک های عامل تسهیلات بهزیستی نیز نکاتی درخصوص اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی بیان کردند و در این زمینه مصوباتی ارائه و صادر شد.
این جلسه به همت معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز وبا حضور کارشناسان دفتر اشتغال بهزیستی و نمایندگان بانک های توسعه تعاون ، صادرات ،مسکن، کشاورزی ،تجارت ،ملت و سپه در محل اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.javanannews.ir/fa/News/466864/جدی-ترین-چالش-برای-ارائه-تسهیلات-اشتغالزایی-به-مددجویان-تضامین-بانکی-است
بستن   چاپ