آریا جوان
نعمتی: با برد الدحیل به دنبال صعود هستیم
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 13:47:37
آریا جوان - مدافع راست پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تداوم شرایط مناسب طی دو بازی اخیر، برابر الدحیل نیز به برتری دست یابند.
ورزش سه: مدافع راست پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تداوم شرایط مناسب طی دو بازی اخیر، برابر الدحیل نیز به برتری دست یابند.
سرخپوشان از ساعاتی دیگر در دیداری حساس برابر الدحیل قرار خواهند گرفت و امیدوار به کسب سومین برد خود در این گروه و صعود به مرحله بعدی هستند.
سیامک نعمتی درباره شرایط تیم پیش از جدال با الدحیل گفت: خیلی وقت است هواداران را ندیده ایم و دلمان برای آنها تنگ است و جای شان خالی است. دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم و مهمتر کسب سه امتیاز بود و صدرنشین شد. امیدوارم بازی با الدحیل هم خوب پیش برود و به سه امتیاز برسیم.
او درباره حضور در پست دفاع راست علیرغم توانایی های بالای هجومی‌اش گفت: صد درصد آمادگی حضور در دفاع راست را نداشتم. قبل از شروع مسابقات کادرفنی صحبت کردند و صلاح دانستند در این پست بازی کنم.
نعمتی درباره بازی حریف گفت: رامین دوست خوب ماست. برای او آرزوی موفقیت نمی کنیم. در این بازی برای کسب سه امتیاز می‌رویم و امیدوارم به این برد دست پیدا کنیم و صعود داشته باشیم. برای آل کثیر هم آرزو می کنم اولین گل خود را بزند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/466904/نعمتی--با-برد-الدحیل-به-دنبال-صعود-هستیم
بستن   چاپ