آریا جوان
چهره ها/ روایت خواندنی عزت الله ضرغامی از شهید محمد صنیع خانی
سه شنبه 1 مهر 1399 - 13:23:36
آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، یاد شهید صنیع خانی را زنده کرد.
ضرغامی دیدار و گفت و گویی با فرزند این شهید و همچنین فرزند شهید حسن زاده داشت، که تصاویری از آنها را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و درباره مجاهدت‌های این شهدا در دوران دفاع مقدس نوشت:

آریا جوان


"یک استکان چای با فرزندان شهید صنیع خانی و شهید حسین زاده - 99/6/26
شهید صنیع خانی افتخار نازی آباد، سپاه، رزمندگان و مردم شریف ایران است. بچه‌های جنگ هر وقت تصاویر اتوبوس‌های اعزام نیرو و یا خودرو‌های سنگین ترابری در دفاع مقدس را می‌بینند چهره و نام شهید صنیع خانی برای آنان زنده و تداعی می‎شود.
مدیریت جنگ، به ویژه در زمان عملیات، به شدت با امر لجستیک و پشتیبانی گره خورده است و در این میان امر حمل و نقل انسانی، تجهیزات، مهمات، ادوات، مواد غذایی و... از برجسته‌ترین آنهاست.
شهید صنیع خانی، مدیر، مدبر، پرتلاش و ایثارگر، نماد راستین این بخش از دفاع مقدس است. پدر و مادر بزرگوار، همسر فداکار و فرزندانش، مثل خودش انقلابی، معتقد به ولایت فقیه و مطیع رهبری معظم انقلاب می‌باشند. در مراسم استقبال از ورود حضرت امام (ره)، تشییع و اداره مراسم بزرگداشت و ساخت حرم آن بزرگوار، نقش برجسته و به یاد ماندنی دارد. سفارشات او به اطاعت از امام خامنه‌ای در وصیت نامه‌اش، مشابه سفارشات شهید سلیمانی است. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد".

http://www.javanannews.ir/fa/News/467948/چهره-ها--روایت-خواندنی-عزت-الله-ضرغامی-از-شهید-محمد-صنیع-خانی
بستن   چاپ