آریا جوان
استقلال می‌برد، باید ببرد
سه شنبه 1 مهر 1399 - 16:40:57
آریا جوان - خبر ورزشی / بردن الاهلی عربستان کار شاقی نیست به شرطی که استقلال مثل نیمه دوم بازی با الشرطه باشد و دوباره یک نیمه را کاملاً به حریف تقدیم نکند.
همه می‌پرسند استقلال با چه فرمولی صعود می‌کند و اگر یک بر صفر ببرد چه می‌شود؟ اما هیچ‌کس نمی‌گوید چرا استقلال 2 گل به الاهلی نزند که راحت صعود کند؟ مگر الاهلی چقدر قوی است؟ آن‌ها به هر حال انگیزه استقلال را ندارند، ولی استقلال باید ببرد تا صعود کند. استقلالی که دو بار الشرطه را نبرد و مقابل الاهلی هم در بازی رفت اسیر ناداوری شد و البته باز هم نبرد!
فوتبال ایران آن‌قدر بدبخت شده که برای صعود از گروه 4 تیمی آن‌هم در حالی که دو تیم صعود می‌کنند هم به مشکل برمی‌خوریم. شهرخودرو که با قدرت بین 4 تیم چهارم شد، سپاهان دیشب به مصاف العین رفت، اما آن‌قدر باخته بود که... استقلال هم که فعلاً بین سه تیم، سوم است و پرسپولیس دیشب چالشی جدی با الدحیل داشت و از حالا نمی‌توان گفت قطعاً به‌عنوان صدرنشین صعود می‌کند. حالا سؤال اینجاست که پس تیم‌های ایرانی کی می‌خواهند بلندپروازی کنند و فکرشان قهرمانی آسیا باشد؟ چرا باید برای صعود از گروه 4 تیمی دچار مشکل شویم؟ استقلال مهره‌های خوبی دارد و در همان بازی‌های رفت می‌توانست هر دو تیم الشرطه و الاهلی را ببرد، اما از دو بازی فقط یک امتیاز گرفت و صدرنشینی را تقدیم الاهلی کرد. به‌نحوی که حالا برای صعود و دوم شدن هم کارش سخت شده، اما خب این‌طور وقت‌ها صعود کردن بیشتر می‌چسبد. استقلال که اصلاً عادت دارد کار خودش را سخت کند، اما با تمام این اوصاف بردن الاهلی عربستان کار شاقی نیست به شرطی که استقلال مثل نیمه دوم بازی با الشرطه باشد و دوباره یک نیمه را کاملاً به حریف تقدیم نکند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/468136/استقلال-می‌برد،-باید-ببرد
بستن   چاپ