آریا جوان
فرانچسکو توتی به رم باز می‌گردد؟
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 21:55:29
آریا جوان - آخرین خبر / به نظر می‌رسد که فرانچسکو توتی در آستانه‌ی بازگشت به باشگاه رم است. به گفته‌ی کوریره دلوا اسپورت فرانچسکو توتی ممکن است بزودی مدیر فنی یا نایب رئیس باشگاه شود.
 هیئت مدیره جدید باشگاه رم در ماه اکتبر تعیین می‌شود اما ممکن است قبل از این تاریخ و در روز 27 سپتامبر انتصاباتی جدید اعلام شود. این روز، روز تولد فرانچسکو توتی است و مالکین جدید رم می‌خواهند نشان دهند تا چه اندازه به گذشته باشگاه رم توجه دارند. فرانچسکو توتی پیشتر به عنوان دستیار مدیر ورزشی رم، مونچی انتخاب شده بود اما به دلیل اختیارات کمی که داشت از این پست کناره گیری کرد. او یک آژانس استعدادیابی تاسیس کرده و نقل و انتقالات چند بازیکن را هم در اختیار گرفته است. توتی حالا قرار است با پستی در حد و اختیار یک مدیر به رم برگردد.
توتی علاقه‌ای به سفیر شدن ندارد و اصلا هم دوست ندارد در کنار برونو کونتی در رده‌های پایه‌ باشگاه مربیگری کند. توتی که یکی از اسطوره های فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود اکنون می‌تواند با گرفتن پست های مدیریتی در باشگاه محبوبش در لیگ ایتالیا به رشد فوتبال این کشور کمک کند. توتی از سال 1992 تا 2017 در رم توپ زده است و بازیکنی تک باشگاهی به شمار می‌رفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/469353/فرانچسکو-توتی-به-رم-باز-می‌گردد؟
بستن   چاپ