آریا جوان
بالوتلی بالاخره عشق زندگی خود را پیدا کرد؟!
شنبه 5 مهر 1399 - 4:06:12 AM
آریا جوان - آخرین خبر / ماریو بالوتلی زمانی به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا تبدیل شده بود و با عملکردش کل دنیا را تحت تاثیر قرار می داد اما در سالهای اخیر حاشیه هایش در خارج از زمین خیلی پررنگ تر از عملکردش درون زمین بوده است. ماریو در حال حاضر و در حالی که فقط 30 سال سن دارد، عملا بدون تیم مانده است و هیچ تیمی حاضر نیست برای جذب او سرمایه گذاری کند.
به گزارش فوتبالی، بالوتلی این روزها به نظر می رسد که به دور از فوتبال روی مسائل دیگری تمرکز دارد و عشق زندگی خود را پیدا کرده است. مهاجم ایتالیایی یک ماه است که با السیا مسینا آشنا شده است، زنی که به عنوان شرکت کننده در یک مسابقه تلویزیونی در ایتالیا به شهرت رسیده است. 
نشریه ایتالیایی "چی" که بیشتر به شایعات و حواشی زندگی شخصی سلبریتی ها می پردازد، در شماره اخیر خود تصاویری از این زوج در یکی از رستوران های معروف سیسیل منتشر کرده است. این نشریه گزارش داده است که بالوتلی از السیا مسینا خواستگاری کرده و نامزدی این دو رسمی شده است.به نظر می رسد که این مهاجم پرحاشیه بالاخره عشق زندگی خود را پیدا کرده است. البته تا کنون این زوج هیچ عکس مشترکی با همدیگر در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.
ماریو پس از فصلی پرحاشیه در تیم برشا این روزها منتظر پیدا کردن تیمی برای خود در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی است و باید دید که آیا مقصدی برای خودش پیدا خواهد کرد یا نه.

http://www.javanannews.ir/fa/News/470868/بالوتلی-بالاخره-عشق-زندگی-خود-را-پیدا-کرد؟!
بستن   چاپ