آریا جوان
نامجومطلق در استقلال می‌ماند؟
يکشنبه 6 مهر 1399 - 02:19:09
آریا جوان - آخرین خبر / آیا دیدار با پاختاکور آخرین بازی مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی استقلال بود؟
به گزارش فوتبالی، نامجومطلق که چند شب قبل، 90 دقیقه رویایی را جلوی الاهلی عربستان سپری و خودش را به عنوان گزینه جدی سرمربیگری استقلال مطرح کرد، حالا و بعد از نمایش ضعیف( در خوشبینانه‌ترین حالت، می‌توان از کلمه ضعیف برای عملکرد استقلال جلوی پاختاکور استفاده کرد) تیمش در مرحله یک هشتم نهایی، وضعیتی کاملا متفاوت را به نسبت دیدار با الاهلی تجربه می‌کند.
فعلا که انتقاد ویژه‌ای از او صورت نگرفته و شاید نامجومطلق خوش‌شانس بوده که آنقدر شاگردانش بد کار کردند که فعلا فضای مجازی مشغول محاکمه آنهاست تا بعد سراغ جناب سرمربی بیاید منتهی این سوال در کانال‌های طرفداری استقلال مطرح شده که چرا جلوی تیم قدرتمند پاختاکور، استقلال از ابتدا با سه مهاجم بازی کرد تا میانه میدان را دودستی به حریف تقدیم کند.
سرمربی آبی‌ها، در کنفرانس خبری بعد از بازی البته هیچ اشاره‌ای به نقش خود در حذف استقلال از آسیا نکرده و خستگی تیمش و غیبت یکی دو بازیکن کلیدی به همراه اشتباه داوری را عوامل اصلی شکست استقلال به پاختاکور عنوان کرده است. اتفاقاتی که شاید منجر به جدایی زودهنگام نامجومطلق از نیمکت استقلال- حداقل به عنوان سرمربی – شود و باید دید احمد سعادتمند چه تصمیمی برای نیمکت تیمش خواهد گرفت. آیا او با نامجومطلق ادامه خواهد داد یا یک سرمربی سرشناس را به استقلال می‌آورد؟ جواب این سوال به زودی مشخص خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/472861/نامجومطلق-در-استقلال-می‌ماند؟
بستن   چاپ