آریا جوان
Wobble Man؛ مردی باسابقه انجام ماموریت غیرممکن
جمعه 25 مهر 1399 - 21:15:42
آریا جوان - آخرین خبر / Wobble Man – مرد مشکوک یک بازی جذاب و بسیار دوست داشتنی در سبک بازی های آرکید است که به شکل رایگان توسعه پیدا کرده و در گوگل پلی عرضه شده است.

آریا جوان

بازی Wobble Man یک عنوان کاملاً تفننی و سرگرم کننده است ولی این سرگرم کننده بودن به معنی پیش پا افتاده بودن بازی نیست و باید گفت که این بازی به نوبه خود جزو چالش برانگیز ترین بازی های موبایلی است.
در بازی Wobble Man شما در نقش یک مأمور مخفی از یک سازمان هستید که برای پیدا کردن مدارک، سرنخ ها و شواهد گوناگون به یک ساختمان با طبقاتی بسیار زیاد فرستاده می شود. مأموریت این مأمور مخفی رفتن به تمام طبقات و پیدا کردن مدارک موجود در هر طبقه و جمع آوری آن ها است. اما او باید این کار را در سریع ترین زمان ممکن و در بی سر و صداترین حالت انجام دهد. در هر طبقه از این ساختمان مأمورهای امنیتی وجود دارند که در حال گشت زدن در بخش های مختلف آن اتاق ها هستند. شما به هیچ وجه نباید کاری کنید که این مأموران متوجه حضور شما شوند. اگر این اشتباه را کنید، آن ها شما را دستگیر کرده و شما بازنده می شوید. پس باید با عکس العمل های سریع و در زمان بندی های صحیح اقدام به حرکت و رفتن به اتاق های مختلف و برداشتن آیتم های ضروری کنید. از جایی که شخصیت اصلی بازی در حین حرکت کردن تلو تلو می خورد، به او لقب Wobble Man داده اند. اما برخلاف چیزی که از این قضیه به نظر می رسد، این مأمور یک استاد حرفه ای در جاسوسی و مأموریت های غیرممکن است. مراحل بازی با پازل های خیلی ساده دنبال می شود و مهم ترین چالش بازی پنهان ماندن از دید مأمورین امنیتی است. با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی Wobble Man می توانید به طبقه بعدی بروید. روند سختی و چالش های بازی به صورت تصاعدی با پیش روی در طبقات افزایش پیدا می کند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 136 مگابایت

آریا جوان

لینک دانلود برای اندروید
برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/490498/Wobble-Man؛-مردی-باسابقه-انجام-ماموریت-غیرممکن
بستن   چاپ