آریا جوان
باید پنالتی گرفته می‌شد!
يکشنبه 27 مهر 1399 - 04:20:42
آریا جوان - آخرین خبر / بارسلونا مدعی است که نیوم مدافع راست ختافه در نیمه دوم روی آنسو فاتی مرتکب پنالتی شده است اما داور این صحنه را ندیده است. قبل از این صحنه، ختافه با نتیجه یک بر صفر از بارسلونا پیش بود. سوتو گرادو داور بازی در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت. نیوم سعی کرد که مانع از حضور فاتی در محوطه جریمه شود و برخورد کوچکی با آنسو داشت.
به گزارش فوتبالی، بازیکن ختافه در این صحنه خیلی عصبانی شد و حالا لبخوانی صحبت هایش نشان می دهد که چه جمله هایی را خطاب به فاتی گفته است. نیوم به سمت مهاجم جوان بارسلونا رفته و به او گفته است:" با 18 سال این گونه شیرجه می زنی؟ 18 سال؟"
ایتورالده گونزالس کارشناس داوری رادیو کادناسر اما در مورد این صحنه گفته است:" نیوم با بازویش به صورت فاتی ضربه زد و باید پنالتی گرفته می شد." این یکی از تصمیم های جنجالی سوتو گرادو در ورزشگاه آلفونسو پرز بود.
بارسلونا با شکست مقابل ختافه در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شرایط خوبی ندارد. آنها از چهار بازی اول خود در لالیگا فقط هفت امتیاز گرفته اند و سه امتیاز تا رئال مادرید و ختافه در صدر جدول فاصله دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/491339/باید-پنالتی-گرفته-می‌شد!
بستن   چاپ