آریا جوان
سفری اسرارآمیز به درون بدن انسان!/فیلم
يکشنبه 27 مهر 1399 - 20:55:55
آریا جوان - هیومن پارک اولین پارک در ایران و بزرگ‌ترین تِم‌پارک خاورمیانه است که بر اساس بدن انسان ساخته شده و آماده‌ی حضور شما عزیزان برای شروع یک سفر علمی است.
توریسم آنلاین : در ابتدای بازدید به شما فیلمی درباره‌ی جهان هستی و به دنیا آمدن نوزادان نشان می‌دهند. بعد سفرتان شروع می‌شود و به داخل گوش انسان می‌روید.
وقتی که برای اولین بار وارد چنین دنیایی می‌شوید این حس به شما به دست می‌دهد که انگار یک انسان عظیم شما را بلعیده است. به همین خاطر نقطه‌ی پایانی مسیر که از آن خارج می‌شوید هم کاملاً مانند بدن انسان روده است و سفرتان به پایان می‌رسد.
شما می‌توانید در این مسیر چشم‌ها، شش‌ها، کلیه، کبد، روده و قلب را هم ببینید. یک قلب بزرگ تپنده هم در هیومن پارک وجود دارد که می‌توانید از نمای 360 درجه تماشایش کنید. مدت زمان بازدید از این پارک 45 دقیقه است. در هر بخشی راهنماهای تور راجع به اعضای بدن انسان به شما توضیح می‌دهند. این راهنماها اکثراً دانشجویان فیزیولوژی و زیست‌شناسی هستند.
اگر بخواهید پرستاران داخل پارک می‌توانند فشار خون بچه‌ها و بزرگسالان را اندازه‌گیری کنند. اینجا به سوال‌های بچه‌ها در مورد بهداشت و سلامت شخصی هم جواب می‌دهند.

آریا جوان


آدرس
برای رفتن به هیومن پارک باید به شمال تهران و حوالی موزه‌ی دارآباد بروید و در انتهای آن خیابان به این پارک علمی و جالب می‌رسید.
خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه.

http://www.javanannews.ir/fa/News/492019/سفری-اسرارآمیز-به-درون-بدن-انسان!-فیلم
بستن   چاپ