آریا جوان
توهین عضو هیات مدیره بارسلونا به داور ال‌کلاسیکو
شنبه 3 آبان 1399 - 23:41:28
آریا جوان - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: رئال مادرید در ورزشگاه بارسلونا با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید که گل دوم رئال مادرید با پنالتی لنگله روی سرجیو راموس به ثمر رسید.
بارسلونایی ها از تصمیم داور در این صحنه خوشحال نبودند. ژاوی ویلاخوانا یکی از اعضای هیات مدیره بارلونا در پیامی در صفحه توییتر خود به داور توهین کرد و نوشت:"این یک رسوایی لعنتی است. مونوئرا، گمشو بیرون که گند زدی."
اما این تنها واکنش بارسایی ها به داور ویدیویی نبود چرا که برخی از نامزدهای ریاست بارسلونا هم به این مسئله واکنش نشان دادند. ویکتور فونت جدی ترین گزینه جانشینی بارتومئو نوشت:" رسوایی! داور ویدیوی باید به شفاف شدن اتفاقات درون زمین کمک کند. با دیدن این صحنه کاملا واضح بود که پنالتی رخ نداده است." تونی فریچا دیگر نامزد ریاست بارسا بیان کرد:" سرجیو راموس پیاز داغش را خیلی زیاد می کند." و جوردی فاره نوشت:" قبل از این صحنه خطا شد، این یک رسوایی است."
ماریو سوارز بازیکن اسبق اتلتیکو که در حال حاضر در رایو وایکانو توپ می زند در توییترش در مورد این صحنه نوشت:"پنالتی بود؟" که ویلی هرنان گومز بازیکن اسبق تیم بسکتبال رئال مادرید در جوابش نوشت:" کاملا واضح بود!".
به هر صورت به نظر می رسید که در این صحنه لنگله اشتباه کرد که پیراهن راموس را کشید و مدافع رئال مادرید هم کاملا زرنگی کرد و پنالتی گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/497037/توهین-عضو-هیات-مدیره-بارسلونا-به-داور-ال‌کلاسیکو
بستن   چاپ