آریا جوان
فاتی جوان‌ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو نیست!
شنبه 3 آبان 1399 - 23:41:34
آریا جوان - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: آنسو فاتی در دقیقه 8 بازی مقابل رئال مادرید، تک گل تیمش را در جریان شکست 3 بر 1 تیمش در نیوکمپ به ثمر رساند. گفته می‌شد که او با زدن این گل تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو ها شده است اما اکنون ادعایی جالب مطرح شده که نشان می‌دهد یک نفر وجود دارد که در سنی کمتر از آنسو فاتی در الکلاسیکو ها گلزنی کرده است.
فاتی گل اول بارسلونا را روی همکاری با جوردی آلبا به ثمر رساند. پس از این گلزنی گفته شد که او با 17 سال و 359 روز تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو ها شده است و رکورد وینیسیوس جونیور را که با 19 سال و 233 روز گلزنی کرده بود، شکسته است. اکنون ادعایی مطرح شده که نشان می‌دهد بازیکنی به نام آلفونسو ناوارو در سال 1947 با 17 سال و 356 روز، یعنی تنها سه روز کم از آنسو فاتی، در ال کلاسیکو گلزنی کرده و او جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو هاست. این بازیکن در آن دوران برای بارسلونا بازی می‌کرده است.
با این حساب به نظر می‌رسد که فاتی تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو ها شده است اما رکوردی که او ثبت کرده مربوط به جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو ها در قرن 21 است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/497038/فاتی-جوان‌ترین-گلزن-تاریخ-ال-کلاسیکو-نیست!
بستن   چاپ