آریا جوان
رونالدو قطعا در بازی مقابل بارسلونا غایب است
يکشنبه 4 آبان 1399 - 01:16:53
آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / به گفته‌ "آندره پیرلو" سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم در دیدار مقابل بارسلونا قطعا غایب خواهد بود.
تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا در تاریخ 7 آبان ماه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.
با مشخص شدن این قرعه همه‌ دوست داران فوتبال از تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خوشحال شدند تا این که نتیجه تست کرونای رونالدو مثبت شد و احتمال حضور او در این دیدار کم شد.
روز گذشته نشریه "گاتزتا دلو اسپورت" مدعی شده بود اگر تا قبل از این مسابقه نتیجه تست کرونای رونالدو منفی شود او در این بازی حضور خواهد داشت.
"آندره پیرلو" سرمربی تیم یوونتوس امروز در رابطه با حضور رونالدو در بازی مقابل بارسلونا گفت: طبق قانون فیفا نتیجه تست رونالدو باید یک هفته قبل از این بازی منفی می‌شد که این طور نشد؛ بنابراین او در این دیدار حضور نخواهد داشت. با توجه به قوانین کشور ایتالیا هم باید نتیجه تست، 48 ساعت قبل بازی منفی می‌شد که دوباره این اتفاق نیفتاد و رونالدو در بازی با هلاس ورونا هم غایب خواهد بود.
بازی رو در روی مسی و رونالدو از جذاب‌ترین تقابل های دنیای فوتبال است که علاقه‌مندان به ورزش فوتبال پس از انتقال ستاره پرتغالی به یوونتوس، از دیدن این جدال محروم هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/497078/رونالدو-قطعا-در-بازی-مقابل-بارسلونا-غایب-است
بستن   چاپ