آریا جوان
عذرخواهی بالوتلی پس از شوخی با موضوع آزار جنسی
يکشنبه 4 آبان 1399 - 01:17:02
آریا جوان - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: ماریو بالوتلی به پادشاه جنجال در فوتبال دنیا تبدیل شده است. ستاره ایتالیایی در دوران فوتبال خود حاشیه های زیادی داشته و حالا یک مورد جدید را هم به این لیست اضافه کرد هاست.
بازیکن سابق برشا مجبور شد که در صفحه اینستاگرام خود عذرخواهی کند چرا که در زمانی که دیروز در مسابقه ایتالیایی "داداش بزرگه" حضور پیدا کرد، شوخی ناخوشایندی انجام داد. بالوتلی به خاطر حضور برادرش "انوک" به عنوان شرکت کننده در این مسابقه ، به عنوان مدعو برای مصاحبه به آن جا رفت اما یکی از جملاتش با واکنش تندی در شبکه های اجتماعی همراه شده است. بالوتلی در سال 2017 و در زمان حضورش در نیس به آزار جنسی یک نوجوان متهم شده بود اما در نهایت دادگاه این پرونده را بست چرا که هیچ مدرکی علیه مهاجم ایتالیایی پیدا نشد. بعد از آن مشاوران حقوقی بالوتلی تصمیم گرفتند که ضدحمله بزنند و از فردی که مدعی آزار جنسی ماریو به او شده بود، شکایت کنند. 
بالوتلی به خاطر شوخی کردن با ماجرای آزار جنسی در برنامه تلویزیونی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت این مهاجم که در حال حاضر بدون تیم است، در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت:" اگر کسی ناراحت شده، عذرخواهی می کنم. بهتر است که دست از این رفتار فمینیستی خود بردارید. بهتر است که روابط بین افراد را بدانید و بعد از آن قضاوت کنید. من دو مادر (یک مادر بیولوژیکی و یک مادر خوانده)، سه خواهر و یک دختر دارم که زنان مهمی در زندگی من هستند. از شایعه سازی در مورد چیزی که در موردش اطلاعی ندارید، دست بردارید. همه شما را دوست دارم. شب خوش."

http://www.javanannews.ir/fa/News/497083/عذرخواهی-بالوتلی-پس-از-شوخی-با-موضوع-آزار-جنسی
بستن   چاپ