آریا جوان
کومان: باید زودتر کار یوونتوس را تمام می کردیم
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 02:22:24
آریا جوان - ورزش 3 / رونالد کومان معتقد است بارسا شایسته این بود تا در دقایق پایانی با حاشیه امنیت بهتری بازی می کرد.
 بارسلونا در دومین بازی خود در گروه G لیگ قهرمانان امشب توانست در زمین یوونتوس با دو گل دمبله و مسی پیروز شود تا با شش امتیاز در صدر قرار بگیرد و مسیر صعودش را هموار کند. پس از شکست در ال کلاسیکو و استعفای بارتومئو، بارسا به این پیروزی نیاز داشت.
رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« موقعیت سازی خیلی مهم است و ما امشب شانس های زیادی ایجاد کردیم. در مجموع برتر از یوونتوس بودیم و معتقدم نتیجه کاملا منصفانه بود. معقتدم می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم و از این حیث ضعف داشتیم. از این همه موقعیت باید زودتر استفاده می کردیم و با آرامش بیشتری به دقایق پایانی می رسیدیم. امشب گریزمان دو موقعیت خوب داشت که بدشانسی آورد و یک ضربه اش به تیر خورد. ضربه او عالی بود و فقط شانس نداشت.»
کومان ادامه داد:« نمی توانم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کنم. امشب همه خوب بودند و اطمینان و اعتماد به نفس شان را به رخ کشیدند. بارسا امشب تیمی با شخصیت بود و قدرتش را نشان داد. این بهترین نمایش فصل مان بود.»
مدافعان میانی:« از ابتدای فصل می دانستیم که در این منطقه با محدودیت بازیکن مواجهیم. اگر یکی دو نفر مصدوم و محروم شوند، به مشکل می خوریم. امشب آرائوخو هم مصدوم شد و دی یونگ جای او را پر کرد و خیلی خوب هم بود. او در هلند دفاع میانی هم بازی کرده است.»
بحران مدیریتی:« معتقدم ما فقط باید به مسائل ورزشی فکر کنیم. تیم با استفعای بارتومئو مشکلی نداشت و این موضوع تاثیری روی ما نمی گذارد. نگران این قضایا نیستم و انرژی مان را وقف فوتبال کرده ایم. مسائل مدیریتی دست ما نیست.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/500449/کومان--باید-زودتر-کار-یوونتوس-را-تمام-می-کردیم
بستن   چاپ