آریا جوان
رکورد جدید لیونل مسی با پاس‌گل مقابل یوونتوس
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 02:22:42
آریا جوان - آخرین خبر / یوونتوس و بارسلونا حساس ترین دیدار از این هفته لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. دیداری که با توجه به ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا و دوری او از این دیدار حواشی زیادی را ایجاد کرده بود. اکنون پس از بیش از دو سال تیم هایی که مسی و رونالدو در آن حاضر هستند به مصاف هم رفته‌اند اما رونالدو در آن غایب است و لیونل مسی توانست پاس‌گل اول بارسلونا را به دمبله بدهد. پاس‌گلی که رکوردی جدید در دوران حرفه‌ای فوق ستاره آرژانتینی ثبت کرد.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در دقیقه 14 بازی بارسلونا مقابل یوونتوس، به عثمان دمبله پاس‌گل داد تا آبی و اناری‌ها به گل برسند. این پاس‌گل 300امین پاس‌گل دوران حرفه‌ای فوق ستاره آرژانتینی بود و از این جهت رکوردی جدید را در دوران فوتبال او ثبت کرد. مسی علاوه بر گل‌های زیادی که به ثمر رسانده، آمار فوق‌العاده‌ای هم در زمینه پاس‌گل داشته است. او گاهی اوقات در نقش یک بازیکن شماره 10 و یک بازی‌ساز حرفه‌ای وارد عمل می‌شود گره بازی را برای بارسلونا باز می‌کند.
با استعفای بارتومئو و مدیران بارسلونا باید دید که آینده لیونل مسی در این باشگاه به چه شکل رقم خواهد خورد و او قراردادش را تمدید می‌کند یا تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/500456/رکورد-جدید-لیونل-مسی-با-پاس‌گل-مقابل-یوونتوس
بستن   چاپ