آریا جوان
توجه به روابط والدین با فرزندان در «قاب زندگی» رادیو
جمعه 9 آبان 1399 - 17:06:57
آریا جوان - مهر / اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تولید و پخش سریال سی قسمتی «قاب زندگی » به روابط والدین و فرزندان می پردازد.
«قاب زندگی» سریالی رادیویی به سفارش رادیو فرهنگ است که در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و جنبه اجتماعی - خانوادگی دارد. این سریال رادیویی علاوه بر رادیو فرهنگ از رادیو نمایش نیز پخش می شود.
ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان مجموعه رادیویی «قاب زندگی» ضمن اعلام این مطلب افزود: این نمایش رادیویی بیشتر به روابط والدین با فرزندانشان و اختلاف نظرهایی که بین آنها رخ می دهد، می پردازد از این جهت که لزوما آنها سر اصل ماجرا با هم مشکلی ندارند و در نوع پرداخت و نگرش دچار اختلاف نظر هستند.
وی افزود: در حال حاضر این سریال در 30 قسمت طراحی شده است و در هر هفته یک قصه روایت می شود. همچنین چهار شخصیت اصلی دارد که عبدالعلی کمالی، ماندانا محسنی، محمدرضا قلمبر و شیما جان‌قربان در آن به ایفای نقش می پردازند. مینا شجاع، مهدی طهماسبی، بهناز بستان دوست، سینا نیکوکار، معصومه عزیز محمدی، مسعود زنوزی راد و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز به عنوان بازیگر مهمان در این نمایش رادیوی حضور دارند.
پخش مجموعه رادیویی «قاب زندگی» به نویسندگی الهام حاجی نژاد و تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان از روز شنبه دهم آبان ماه ساعت 10 صبح از رادیو نمایش آغاز می شود و ساعت 3 بامداد روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.
این مجموعه رادیویی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از 2 شبکه رادیویی فرهنگ و نمایش پخش می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/501403/توجه-به-روابط-والدین-با-فرزندان-در-«قاب-زندگی»-رادیو
بستن   چاپ