آریا جوان
4گوشه دنیا/ مرد هندی که به جای آب دهانش مسواک قورت داد!
جمعه 9 آبان 1399 - 17:12:10
آخرین خبر - خواندنیها
آریا جوان - نمناک / مردی تحت یک عمل جراحی برای خارج کردن مسواک قرار گرفت زیرا هنگامی که در حال مسواک زدن بود؛ به طور تصادفی وقتی قصد داشت آب دهانش را قورت دهد اشتباها مسواک را بلعید. این مرد که نامش منتشر نشده است، در حال مسواک زدن پشت گلو و عقب دهانش بود که ناگهان این اتفاق افتاد.
طبق گزارشات موجود این مرد 39 ساله هندی زمانی که مسواک می زد، ناگهان متوجه ناپدید شدن مسواک داخل گلویش شد و بسیار شوکه شده بود. جالب تر اینکه هیچ گونه دردی هم حین و بعد از بلعیدن مسواک احساس نمی کرد.
او که تصور می کرد مسواک احتمالا در مسیر گلویش گیر کرده فورا به پزشک مراجعه کرد و پزشک هم نتوانست با معاینه اولیه چیزی در گلوی این مرد پیدا کند برای همین او را به بیمارستان بزرگتر منتقل کرد تا اسکن های دقیق تر محل قرار گرفتن مسواک را تشخیص دهد. در ابتدا عکسبرداری با استفاده از اشعه ایکس نتوانست مسواک را تشخیص دهد زیرا این مسواک پلاستیکی بود ولی پزشک او عقیده داشت که مسواک به داخل شکمش رفته است وبا همین باور از راهی دقیق تر توانست وجود مسواک در شکم بیمارش را تشخیص دهد.

آریا جوان

مسواکی که از داخل شکم مرد هندی خارج شد
پزشک بعد از آزمایشات مختلف و لاپاراتومی ، مسواک را داخل شکم بیمارش پیدا کرد و چنانچه در تصویر این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید سپس با یک جراحی کوتاه و نیم ساعته آن را از بدن مرد خارج کرد. پزشک او عقیده داشت که اگر مسواک داخل بدنش بماند ، ممکن است منجر به مرگ وی شود بری همین به صورت اورژانسی ترتیب عکسبرداری ها و جراحی داده شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/501411/4گوشه-دنیا--مرد-هندی-که-به-جای-آب-دهانش-مسواک-قورت-داد!
بستن   چاپ