آریا جوان
جا‌به‌جایی علیرضا بیرانوند از نیمکت به سکو!
جمعه 9 آبان 1399 - 19:44:48
آریا جوان - طرفداری / دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ بلژیک که هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند این روزها به صورت چرخشی روی نیمکت این تیم می نشیند.
علیرضا بیرانوند نه تنها هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی تیم آنتورپ راه پیدا کند بلکه روی نیمکت این تیم نیز به صورت چرخشی حضور پیدا می کند.
علیرضا بیرانوند به صورت چرخشی روی نیمکت تیم بلژیکی قرار می گیرد و همان طور که در تصاویر زیر پیداست بازی های لیگ داخلی به دروازه بان کروات و بازی های اروپایی به بیرانوند رسید.

آریا جوان

از چهار دیدار اخیر آنتورپ (دو بازی در لیگ اروپا و دو بازی در ژوپیر لیگ) به صورت چرخشی در دو بازی اروپایی در مرحله گروهی برابر لودوگورتس بلغارستان و تاتنهام انگلیس، نام علیرضا بیرانوند در میان اسامی بازیکنان حاضر در لیست 18 نفره دیده شد و این دروازه بان ایرانی این دو دیدار از روی نیمکت به نظاره نشست. بلژیکی ها در این دو دیدار توانستند به بردهای شیرینی دست پیدا کنند و به صدر جدول برسند. آن ها برابر تیم های لودوگورتس بلغارستان به پیروزی دو بر یک و تیم تاتنهام به برد یک بر صفر رسیدند.

آریا جوان

اما در سوی دیگر داوور ماتیاچ، گلر 21 ساله و کروات تیم بلژیکی در دو دیدار این تیم در ژوپیرلیگ روی نیمکت تیمش نشست.
درباره ادامه این روند در تیم آنتورپ نیز باید گفت هر چند بازی های پیش روی این تیم نیز یکی در میان در لیگ بلژیک و لیگ اروپاست اما در این باره مشخص نیست که قراری گذاشته شده تا بیرانوند در اروپا در لیست هجده نفره قرار بگیرد و ماتیاچ در ژوپیرلیگ یا این چینش نام ها بر حسب تصادف بوده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/501474/جا‌به‌جایی-علیرضا-بیرانوند-از-نیمکت-به-سکو!
بستن   چاپ