آریا جوان
من همیشه رابطه‌ای پنهانی با رونالدو داشتم
جمعه 9 آبان 1399 - 19:46:38
آریا جوان - آخرین خبر / جرارد هولیه، سرمربی سابق لیورپول، تایید کرد که این باشگاه در زمان حضور او در این تیم در آستانه جذب کریستیانو رونالدو بود اما در نهایت این رقابت را به منچستریونایتد واگذار کرد. 
به گزارش فوتبالی، فیل تامپسون، دستیار هولیه در آنفیلد، یک ماه قبل تایید کرد که این باشگاه با رونالدو توافق کرده بود اما در نهایت این انتقال عملی نشد اما دلیلی برای آن شرح نداد. هولیه حالا دلیل این اتفاق را تشریح کرده و تاکید دارد که دلایل اقتصادی و سیاسی باعث شدند که رونالدو پیراهن قرمز لیورپول را بر تن نکند.
او در یک سخنرانی در موناکو گفت: " فیل درست گفت که ما رونالدو را از دست دادیم اما افرادی بسیاری هستند که می‌توانند این را بگویند. در سال 2002 که من بیمار بودیم، ما تصمیم گرفتیم که رونالدو و ریکاردو کوارشما، دو بازیکن اسپورتینگ، را جذب کنیم. آنها با پرتغال قهرمان تورنمنت تولون شده بودند و در دو بال عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما یک سال کریستیانو را تحت نظر داشتیم اما شرایط دشوار بود چون دستمزد مدنظر او بسیار بیشتر از چیزی بود که ما توان پرداختش را داشتیم. باید بدانید که قوانینی درباره دستمزد در لیورپول وجود دارد و مایکل اوون به تازگی برنده توپ طلا شده بود. شما نمی‌توانستید به یک بازیکن 17 ساله بیشتر از او دستمزد بدهید. من تماس زیادی با کریستیانو داشتم اما در نهایت منچستریونایتد یک بازی دوستانه برابر اسپورتنیگ برگزار کرد. اسپورتینگ 1 - 3 برد و کریستیانو دو گل زد و همه بازیکنان یونایتد باور داشتند که او باید به جمعشان اضافه شود. قیمت او از 4 میلیون پوند به 13 میلیون پوند افزایش پیدا کرد و ما قدر به پرداخت آن نبودیم. جالب است چون من همیشه رابطه‌ای پنهانی با کریستیانو رونالدو داشتم. من با فرگوسن در مراسم اولین توپ طلای او حاضر بودم و او بسیار خوشحال بود. ما رابطه نزدیکی را حفظ کردیم وقتی من سرمربی لیورپول بودم و او برابر ما بازی می‌کرد. او نمونه حرفه‌ای‌گری است و سختکوشی استثنایی دارد. "

http://www.javanannews.ir/fa/News/501489/من-همیشه-رابطه‌ای-پنهانی-با-رونالدو-داشتم
بستن   چاپ