آریا جوان
واکنش زیدان به حرف‌های جنجالی بنزما
جمعه 9 آبان 1399 - 19:51:16
آریا جوان - ورزش 3 / زین الدین زیدان معتقد است با صحبت کریم بنزما و وینیسیوس حواشی اخیر حل و فصل شده است.
رئال مادرید پس از تساوی لحظه آخری در زمین گلادباخ فردا به مصاف اوئسکا خواهد رفت. کهکشانی ها که هفته گذشته توانستند بارسا را 1-3 شکست دهند، در صورت برتری بر اوئسکا به صدر لالیگا باز می گردند.

آریا جوان

طی چند روز اخیر مکالمه انتقادی کریم بنزما با فرلاند مندی در مورد وینیسیوس حواشی زیادی را باعث شد. کریم از مندی می خواست که به وینیسیوس پاس ندهد چون او در زمین بر ضد تیم کار می کند.
کریم روز گذشته در تمرین با وینیسیوس صحبت کرد و با عذرخواهی قضیه خاتمه یافت.
زیزو در مورد حواشی قضیه کریم بنزما-وینیسیوس گفت:« مهمتر از هر چیزی این بود که دو بازیکن در این باره حرف زدند و همه چیز شفاف سازی شد. درون زمین خیلی حرف ها زده می شود و باید همان جا باقی بمانند. ما یک تیم هستیم و انرژی مان را باید روی چیزهای دیگر بگذاریم.
چنین مسائلی خیلی هم بد نیستند چون نشان می دهند ما زنده و سرپائیم. دو بازیکن حرف زدند و قضیه دیگر تمام شده است. فکر نمی کنم وجهه کریم خراب شده باشد چون در زمین از این اتفاقات هیمشه رخ می دهد و همان جا هم می کند. در این دوران دوربین ها همه جا هستند و این حواشی هم بازتاب پیدا می کند. اتفاقات شبیه به بنزما و وینیسیوس اصلا جدید نیستند.»

آریا جوان

بازی های زیادی در پیش داریم و به هازارد نیاز داریم. اینکه چگونه دقایق حضورش در زمین را مدیریت خواهم کرد، مشخص نیست. باید ببینیم چه می شود. مهمتر از همه این است که دیگر مصدومیتی ندارد و به شرایط بازی رسیده است.»
ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا:« من هم مثل شما این موضوع را از رسانه ها شنیدم. باید بگویم که با سوپرلیگ همه چیز فشرده تر خواهد شد در حالی که همین حالا بدون استراحت هر هفته سه بازی داریم و حتی زمان برای جشن گرفتن یک پیروزی هم نیست. سوپرلیگ بماند برای بعد چون الان تمرکزم روی بازی فرداست.»
بازی حیاتی با اینتر در لیگ قهرمانان:« فینالی که در پیش داریم بازی با اوئسکاست و نه اینتر. از الان فکر کردن به بازی چهارشنبه درست نیست.»

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/501500/واکنش-زیدان-به-حرف‌های-جنجالی-بنزما
بستن   چاپ