آریا جوان
یک سال مصدومیت برای نیمار!
جمعه 9 آبان 1399 - 19:51:26
آریا جوان - ایسنا / تعداد روزهایی که مهاجم برزیلی به خاطر آسیب دیدگی نتوانسته است پاری‌سن ژرمن را در میادین همراهی کند از 365 عبور خواهد کرد.
به نقل از آس، نیمار دوباره تا اواسط نوامبر نمی تواند برای پاری سن ژرمن بازی کند. مهاجم برزیلی در جریان دیدار برابر باشاک شهیر آسیب دید و تست های پزشکی مشخص کردند که این بازیکن دو هفته از میادین دور خواهد بود. با احتساب این 14 روز، مدت زمان نبود نیمار به خاطر آسیب دیدگی در پاری سن ژرمن از یک سال عبور می کند. 
در سه سالی که مهاجم برزیلی برای پاری سن ژرمن بازی کرده است 368 روز مصدوم بوده است. او در این مدت 64 بازی را از دست داده است و به 67 دیدار هم افزایش خواهد یافت. بازیکن PSG نه در دیدار شنبه مقابل نانت، نه برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان و نه مقابل رن بازی نخواهد کرد. شدیدترین آسیب دیدگی نیمار به فصل 18-2017 بر می‌گردد که به خاطر شکستگی انگشت پا 17 بازی را از دست داد و یک فصل بعد هم 18 دیدار را از دست داد. 
با این حال مهاجم برزیلی تنها به خاطر آسیب دیدگی بازی ها را از دست نداده است. از فصل 18-2017 این بازیکن به دلیل محرومیت در خیلی از دیدارها نتوانسته پاری‌سن ژرمن را همراهی کند. در فصل جاری تاکنون در چهار بازی حضور نداشته است: یک بازی به خاطر ابتلا به کرونا، دو بازی به دلیل گرفتن گردن آلوارو گونسالس در دیدار مارسی و PSG و یک بازی به خاطر خستگی پس از پایان فیفا دی. 

http://www.javanannews.ir/fa/News/501502/یک-سال-مصدومیت-برای-نیمار!
بستن   چاپ