آریا جوان
معرفی بازی موبایل Ghost Pop: ارواح مرداب
شنبه 13 مرداد 1397 - 23:37:18
آریا جوان - بازی موبایل Ghost Pop اثر فوق‌العاده جذابی است که با گیم پلی خلاقانه خود، می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Ghost Pop اثری است که PlaySide Studios آن را در سبک آرکید ارائه کرده است و به دلیل گیم‌پلی خلاقانه‌ای که دارد، بسیار سرگرم‌کننده و جذاب ظاهر می‌شود. بخش ارتقا و بهینه‌سازی بازی، فاکتور دیگری است که این بازی اندروید و آیفون را لایق حضور در جمع بازی‌های اعتیادآور می‌کند. اگر از دوست‌داران این سبک هستید و علاقه‌مندید که یک بازی متفاوت را تجربه کنید، مطمئن باشید که Ghost Pop ناامیدتان نمی‌کند. از همان لحظه اول که وارد بازی Ghost Pop می‌شوید، متوجه جذاب بودن گیم‌پلی آن خواهید شد و حتی در همان بار اول، توان دست کشیدن از آن را نخواهید داشت. سازندگان تغییرات کوچکی را در تجربه این گیم‌پلی، نسبت به آثار مشابه ارائه کرده‌اند که هیجان تجربه این بازی را دوچندان کرده است و دیگر حس تکراری بودن، نظیر دیگر آثار آرکید را ندارد. این تغییرات به این‌ صورت است که دیگر هر بار از همان اول، بازی را شروع نمی‌کنید و صرفا با یک اثر رکوردی روبه‌رو نیستید. بازی در متراژهای مختلف، چک‌پوینت دارد که حالت فعلی شما را ذخیره می‌کنند و در دفعات بعدی، می‌توانید از آن‌جا شروع کنید. این چک‌پوینت‌ها این امکان را فراهم می‌کند که سطوح ساده و ابتدایی بازی، مکررا تکرار نشوند و تنها برای چندبار کوتاه، آن‌ها را تجربه کنید. در مسافت‌های طولانی‌تر، بازی چالش بسیار سخت‌تری به خود می‌گیرد و خواهید دید که چندان هم کار آسانی نخواهید داشت. شخصیت اصلی بازی در یک مرداب مخوف حضور دارد و تنها سلاحش یک چراغ قوه است. مرداب پر از ارواح مختلف با توانایی‌های منحصربه‌فرد است که به‌سمت شما حرکت می‌کنند. باید با این چراغ قوه آن‌ها را نشانه بگیرید و همه‌شان را نابود کنید. هر قدر که مسافت بیش‌تری را در مرداب حرکت کنید، امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. به‌یاد داشته باشید که چراغ قوه، باتری مشخصی دارد که مرتبا پر و خالی می‌شود. اگر به‌طور مداوم آن را روشن نگه دارید، باتری خالی می‌شود و شانسی در برابر ارواح نخواهید داشت.
Ghost Pop
Ghost Pop
Ghost Pop
در توصیف گرافیک Ghost Pop، همین بس که طراحی مشابهی با آثار معمول آرکید دارد. بازی از چندین منو تشکیل شده‌ است که رتبه‌بندی آنلاین و قابلیت‌های ارتقای بخش‌های مختلف، از جمله آن‌ها هستند. بخش ارتقای بازی تنوع جالبی دارد و می‌توانید شخصیت اصلی بازی و چراغ قوه‌ او را ارتقا دهید. چراغ قوه‌ها نور متفاوتی دارند و می‌توانند جلوه‌های ویژه خاصی داشته باشند. نکته جالب این بخش، در پولی نبودن آن است و آن‌ها بعد از گذر از هر چک پوینت، به طور خودکار فعال می‌شوند. چراغ قوه دارای چهار قابلیت اساسی است که می‌توانید آن‌ها را بهینه‌سازی کنید و قدرت هر کدام را بیش‌تر کنید. این چهار ویژگی، میزان عمر باتری، نشانه گیری، طول برد و میزان خسارت هستند که حتی می‌توانید در حین انجام بازی نیز آن‌ها را ارتقا دهید. با کشتن ارواح، سکه دریافت می‌کنید و می‌توانید با آن‌ها، به افزایش قابلیت‌های چراغ قوه خود بپردازید. سازندگان در این زمینه عالی کار کرده‌اند و به اندازه کافی انگیزه ادامه دادن را به بازیکن داده‌اند.
Ghost Pop
Ghost Pop
Ghost Pop
Ghost Pop تجربه یک بازی آرکید متفاوت و فوق‌العاده جذاب را ارائه می‌کند
در طول راه قابلیت‌های مختلفی برای شخصیت اصلی فعال می‌شود و ریتم اکشن بازی را تند و سریع می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها، عمر بی‌نهایت باتری و برد طولانی‌تر نور چراغ قوه است که واقعا هیجان زیادی را در چند ثانیه به بازی ترزیق می‌کند. به‌یاد داشته باشید که ارواح دارای قابلیت مخفی‌کاری هستند و از جایی به سمت شما نزدیک می‌شوند که روح‌تان هم خبر ندارد. البته این روند در متراژهای ابتدایی صادق نیست و تنها با گذر از مراحل ابتدایی نمود بیش‌تری پیدا می‌کند. در ابتدای بازی تنها باید حواس‌تان به جلو باشد، اما با حرفه‌ای‌تر شدن، خواهید دید که نیاز به چرخش 360 درجه‌ای چراغ‌قوه خواهید داشت و باید سرعت‌عمل بسیار بالایی در این زمینه داشته باشید. اچیومنت‌های بازی، کامل و بی‌نظیر طراحی شده‌اند و شما مرتبا جوایزی را از بازی دریافت می‌کنید. هر قدر که تعادل بیش‌تری را در ارتقای قابلیت‌های چراغ قوه در نظر داشته باشید، موفقیت بالاتری کسب خواهید کرد و می‌توانید مسافت‌های بیش‌تری را طی کنید. بازی Ghost Pop به خوبی ثابت می‌کند که بازی‌های ارزشمند از ایده‌های ساده سرچشمه می‌گیرند و بازیکن اگر ساده ترین گیم‌پلی ممکن را تجربه کند، بهتر با بازی اخت می‌شود. این اثر تنها به گیم‌پلی جالبش متکی نیست و با داشتن بخش‌های ارتقا و بهینه‌سازی جذاب، می‌تواند شما را به ادامه کار دعوت کند و شما نیز با انگیزه بیش‌تری سعی در کسب قدرت‌های بیش‌تر برای شخصیت اصلی بازی باشید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید. دانلود بازی اندروید و آیفون Ghost Pop
پلی‌استور اپ‌استور
برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید ، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/50608/معرفی-بازی-موبایل-Ghost-Pop--ارواح-مرداب
بستن   چاپ