آریا جوان
مهارت زندگی/ حرف هایی که نباید به هیچ کس گفت!
شنبه 1 آذر 1399 - 1:18:42 AM
آخرین خبر - خواندنیها
آریا جوان - نمناک / حرف هایی که نباید گفت و رازهایی که گفتنش شما را از آرامش و موفقیت دور خواهد کرد. شاید شما برای راهنمایی و یا سبک شدن روحتان بعضی حرفها را بزنید ولی در حقیقت به زبان آوردن آنها به ضرر شما خواهد بود.آیا اسرار خود را حفظ می کنید یا هر جزئیاتی از زندگی خود را با دیگران در میان می گذارید ؟
نگه داشتن اسرار هرگز توصیه نمی شود چون باعث آسیب به عاطفه می شود با این حال، برخی چیزهای کلیدی وجود دارند که نباید هرگز با دیگران در میان بگذارید و بهتر است خودتان آن را حفظ کنید. گاهی اوقات حفظ چیزها می تواند در ایجاد موفقیت کمک کند. آنچه در این بخش از آخرین خبر خواهیم گفت حرفها و نکات عجیبی نیستند بلکه صحبت های ساده ای است که احتمالا شما هم نادانسته با دیگران مطرح می کنید.
1. زندگی شخصی
زندگی شخصی شما هیچ ربطی به کس دیگری ندارد وصحبت کردن درباره مسائل زندگی تان باعث می شود شما را انتقاد و قضاوت کنند . در انتخاب هایی که در زندگی تان می کنید باید به خودتان توجه داشته باشید ، زیرا این کار شما را از نظرات غیر ضروری دیگران حفظ می کند که می تواند خشن و ناملایم باشد.
جنبه های مشخصی از زندگی خود را به عنوان راز نگه دارید و همه جزئیات رابطه و زندگی شخصی خود را با دیگران در میان نگذارید. این باعث می شود که شما به عنوان یک فرد بسیار ساده و شایسته احترام بسیار بیشتری نسبت به کسانی که همه چیز را درباره ی عادات خوب و بد می گویند داشته باشید.
2. اقدامات خوب و شجاعانه
به اشتراک گذاشتن عمدی کارهای خیریه با دیگران می تواند خودخواهانه باشد، و باید از آن اجتناب شود.کمک کردنتان به دیگران یک راز نیست اما نباید اخبار جهانی شود.همین مساله برای شجاعت صدق می کند. ما هر روز با چالش هایی رو به رو می شویم و دستاوردهای شما در این چالش ها باید به طور مناسب اجر داده شود.
توجه به ستایش و قدردانی دیگران باعث می شود که به نظر بزرگ برسید. اقدامات شجاعانه برای دیگران هستند تا به شهامت فکر کنند، در غیر این صورت، آن ها همه این شجاعت ها را ندارند.
3. ناراحتی های خانوادگی
همه خانواده ها ناراحتی دارند؛ و باید تحمل کنند . با این حال، این چیزی نیست که شما باید به دنیا بگویید. واضح است اگر چیزی اشتباه وجود دارد، گفتن آن به دوستان نزدیک و همسر می تواند به کاهش بار آن کمک کند با این حال، گفتن به کل دنیا می تواند باعث بی احترامی شود و راه را برای قضاوت خانواده باز می کند. همیشه بهتر است که مسائل خود را به طور خصوصی و به درستی با خانواده و آن هایی که دوست دارید حل کنید.
4. اهداف
نگه داشتن اهداف تان در واقع می تواند باعث شود که احتمال بیشتری به دست یابی آن داشته باشید . مطالعات بر روی تنظیم هدف نشان داده اند که تعریف کردن اهداف تان و تحسین شدن برای آن باعث می شود که مغز اندورفین تولید کند و به هدف برسید. این باعث می شود احساس کنید که به چیزی دست پیدا کرده اید، بنابراین در طولانی مدت برای رسیدن به هدف تلاش نمی کنید.
5. مسائل مالی تان
همه دوست دارند چیزهای خوب داشته باشند ، و اگر ما همه چیزهای خوبی را که داریم، را با دیگران به اشتراک بگذاریم حسادت آنها را برانگیخته می کنیم . نگه داشتن دستاوردهای مادی تان به شما این امکان را می دهد که علاوه بر بهره بردن از آنها از چشم زخم در امان باشید و هم چنین فردی فروتن و دوست داشتنی به نظر بیایید .

http://www.javanannews.ir/fa/News/517691/مهارت-زندگی--حرف-هایی-که-نباید-به-هیچ-کس-گفت!
بستن   چاپ