آریا جوان
با ستاره فوتبال زنان؛ از ازمیر تا سنندج!
شنبه 1 آذر 1399 - 3:04:27 AM
آریا جوان - ورزش 3 / براساس قرعه‌کشی قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان از جمعه هفته آینده آغاز شود و یکی از سوژه‌های ویژه فصل جدید بدون تردید بازگشت قرضی لژیونر شاهین‌شهری به فوتبال ایران است.
از آخرین باری که بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان به میدان رفتند تاکنون بیش از 8 ماه می‌گذرد و حالا آن‌ها قرار است پس از گذراندن یک فصل نیمه‌تمام با قهرمانی شهرداری بم، فصل جدید را از هفته آینده آغاز کنند؛ بیانیه امشب وزارت ورزش و جوانان هم آن‌ها را دلگرم که بدون‌تردید مسابقات‌شان از 7 آذرماه آغاز خواهد شد. دستورالعمل جدید مسابقات این‌چنین است که تیم‌ها در دو گروه 6 تیمی به کار خود ادامه می‌دهند و سپس در مرحله پلی‌آف، قهرمان مشخص شود.
یکی از جذابیت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، بازگشت قرضی گلنوش خسروی مهاجم فصل گذشته کوناک بلدی اسپور ترکیه است؛ لژیونری که قرار بود در بازار تابستانه راهی فوتبال اروپا شود اما مدرک تحصیلی او باعث شد تا مشکلی در صدور روادید دانشجویی برای او ایجاد شود و از سوی دیگر، تعطیلی کرونایی لیگ فوتبال زنان ترکیه تا اوایل سال 2021، خسروی را به آن واداشت تا به فوتبال ایران بازگردد و به صورت قرضی برای تیم وچان کردستان به میدان برود.

آریا جوان

برنامه‌ریزی هفته نخست نیز بدین ترتیب است که جمعه هفته آینده یاران خسروی در ایلام قرار است به مصاف پالایش گاز بروند و وچانی‌ها این روزها در سنندج و کامیاران مشغول گذراندن آخرین روزهای آماده‌سازی خود هستند؛ آن‌ها روز گذشته در مرکز ایفمارک هم حضور یافتند تا تاییدیه پزشکی را هم بگیرند و با تمام قوا، آماده شروع فصل جدید باشند. گلنوش خسروی که در سودای سفر به فوتبال اروپاست، می‌خواهد در مدت کوتاه حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران، هم مسائل تحصیلی خود را حل و فصل کند و هم طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر را با تیم وچان کردستان بچشد.
رویای نه‌چندان دوری که او برای رسیدن به آن، از تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه که در شهر ازمیر فعالیت می‌کند جدا شد و به تیم وچان کردستان پیوست و حالا امیدوار است با طی کیلومترها مسیر ازمیر به سنندج، این رویای بزرگ را بتواند برای خود محقق کند و با کوله‌باری از تجربه و افتخار در مسیر اروپایی شدن گام بردارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/517712/با-ستاره-فوتبال-زنان؛-از-ازمیر-تا-سنندج!
بستن   چاپ