آریا جوان
گاف بزرگ استقلالی‌ها
شنبه 1 آذر 1399 - 05:42:56
آریا جوان - آی اسپورت / محمد دانشگر در دقیقه 88 مصدوم و به رختکن رفت.استقلال در دقیقه 90 گل خورد و دقیقه 95 هم دو تعویض داشت و دو بازیکن به جای فرشید اسماعیلی و فرشید باقری به میدان رفتند و هیچ بازیکنی به جای دانشگر به میدان نیامد
حتی دوربین هم نشان داد که دانشگر پس از برخورد به تابلوهای تبلیغاتی و مصدومیت به سمت رختکن رفت اما عجیب اینکه تعویضی انجام نشد و استقلال که ده نفره بود گل خورد و در ثانیه‌های اخر هم دو تعویض شد که حکم وقت کشی به نفع فولاد را داشت و اینگونه استقلال 9 دقیقه ده نفره بازی کردند. فکری و این همه دستیار و مدیرفنی و سرپرست چرا متوجه این موضوع مهم نشدند و تعجب که چرا رسانه ها علاوه بر فحاشی فکری به این گاف بزرگ هم نپرداخته‌اند. 
استقلال با دوجین مربی ومدیرفنی وسرپرست مثل آقای مظلومی و مرفاوی گاف بدی داده و دقیقه 88 به بعدبامصدومیت دانشگر ده نفره بازی کرده و این همه مربی ودستیار ومدیرفنی متوجه ده نفره بودن تیم نبودند چون بعداز برخورددانشگر با تابلوهای تبلیغاتی دیگه به زمین برنگشت و مستقیم به رختکن رفت. آخرین تعویضی استقلال هم متین کریم زاده بودکه به جای فرشیدباقری دقیقه 95ابه زمین آمد. 
این هم تعویض های استقلال؛
دقیقه69 دانشگر به جای رضاوند
دقیقه87 دیاباته به جای مطهری
دقیقه95 بابک مرادی به جای فرشید اسماعیلی
دقیقه 95 متین کریم زاده به جای فرشید باقری

آریا جوان

زمانی که محمد دانشگر در دقیقه 88 به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین اصابت کرد و آسیب دید

آریا جوان

تصویر لحظه بالا رفتن تابلوی تعویض که نشان می‌دهد دانشگر در دقیقه 5+90 تعویض شده و کریم‌زاده جانشین او می‌شود

http://www.javanannews.ir/fa/News/517742/گاف-بزرگ-استقلالی‌ها
بستن   چاپ