آریا جوان
یک ترفند ساده برای آویزان کردن شلوارهای جین به سبک فروشگاه های لباس
يکشنبه 2 آذر 1399 - 01:08:52
آریا جوان - روزیاتو / یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک که یک مادر استرالیایی است ترفند ساده ای را به اشتراک گذاشته که با استفاده از آن می توانید شلوارهای جین خود را به سبک و سیاق فروشگاه های لباس آویزان کنید. به گفته ی این مادر استرالیایی این ترفند نظم زیادی هم به کمد لباس هایتان می دهد.

آریا جوان

ترفند ساده ی این کاربر با استقبال هزاران نفر از کاربران این شبکه اجتماعی مواجه شده و آن ها گفته اند که حتماً این روش را امتحان می کنند.
برای آنکه شلوار جین تان را طوری از چوب لباسی آویزان کنید که انگار در ویترین یک فروشگاه است، این مادر استرالیایی اول توصیه می کند که آن را از وسط تا کنید طوری که یک لنگه ی شلوار روی دیگری قرار گیرد.
او در ویدئوی خود می گوید: «حالا سر چوب لباسی را از حلقه ی کمربند یک سمت شلوار رد کنید.»
شلوارهای جین گرچه روی چوب لباسی ظاهر خوبی پیدا می کنند اما واقعاً لزومی به آویزان کردن آن ها نیست و می توان آن ها را تا زد و داخل کشو گذاشت چون به خاطر جنس محکم شان معمولاً تغییر شکل نمی دهند.
پیش از این هم یک کاربر دیگر شبکه اجتماعی تیک تاک ترفندی را به اشتراک گذاشته بود که کمک می کرد بتوانید به همه ی لباس هایتان اشراف داشته باشید و متوجه شوید که چه لباس هایی را می پوشید و چه لباس هایی را نه.
این تکنیک به اینصورت است که در ابتدای سال چوب لباسی همه ی لباس هایتان را در یک جهت می گذارید و هر وقت لباسی را پوشیدید جهت چوب لباسی آن را برعکس می کنید.

آریا جوان

آریا جوان

این کاربر پیشنهاد کرده بود که زمان مشخصی را در نظر بگیرید و بعد از مثلاً 6 ماه سراغ کمد لباس هایتان بروید و ببینید که کدام لباس ها را پوشیده اید و کدام را نه.
با این کار بعد از این مدت دقیقاً می توانید متوجه شوید که چه لباس هایی را پوشیده بودید.
با این روش متوجه می شوید که کدام لباس هایتان را دوست ندارید و می توانید آن ها را ببخشید یا حتی بفروشید. به علاوه، به گفته ی این کاربر با این تکنیک کمد منظم تری خواهید داشت و شاید حتی دیگر خریدهای اضافه هم نداشته باشید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/518082/یک-ترفند-ساده-برای-آویزان-کردن-شلوارهای-جین-به-سبک-فروشگاه-های-لباس
بستن   چاپ