آریا جوان
تصاویر زیبا از بانوان نوازنده ایرانی در قرنطینه/ از هانا کامکار و نیوشا بریمانی تا نازلی بخشایش و لیانا شریفیان
يکشنبه 2 آذر 1399 - 01:15:46
آریا جوان - بانوان ایرانی در سال‌های اخیر نقش مهمی به عنوان نوازنده، آهنگساز و مربی موسیقی داشته‌اند.

مجموعه تصاویری از بانوان موزیسین ایرانی در Middle East Images منتشر شده که آنها را در حالی‌که ایران در تابستان امسال درگیر مبارزه با موج دوم کووید 19 بود در خانه و در حال نوازندگی نشان می‌دهد.
هانا کامکار، مهوش عسگری به همراه همسرش پدرام فریوسفی، غزل مهدوی و همسرش شایان شکرابی، آزاده امیری، الهام احمدی و همسرش پوریا اخواص، لیانا شریفیان، نیوشا بریمانی، نازلی بخشایش و دخترش نیکا افکاری در این تصاویر دیده می‌شوند.
سایت Middle East Images درباره این مجموعه که توسط سارا عبداللهی تصویربرداری شده نوشته است: این تصاویر تابستان 2020 در تهران ثبت شد. فعالیت‌های موسیقی زنان محدود و خوانندگی آنها ممنوع بود. آن‌ها در گروه‌های کر و گروه‌های موسیقی با مردان اجرا می‌کردند یا در ارکسترهای مخصوص زنان فقط برای شنوندگان زن به صورت انفرادی می‌خواندند. در سال‌های اخیر زنان نقش مهمی به عنوان نوازنده، آهنگساز و مربی موسیقی داشته‌اند.
به دلیل هزینه‌های زیاد ضبط، تولید، اجرا و کنسرت‌ها و بازده مالی محدود، نوازندگان شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کنند. این امر باعث شده است که بسیاری از موسیقیدانان حرفه‌ای به تدریس روی بیاورند.

آریا جوان

آریا جوان

الهام احمدی به همراه همسرش پوریا اخواص

آریا جوان

لیانا شریفیان

آریا جوان

نیوشا بریمانی

آریا جوان

آزاده امیری و دخترش

آریا جوان

غزل مهدوی و همسرش شایان شکرابی

آریا جوان

نازلی بخشایش و دخترش

http://www.javanannews.ir/fa/News/518207/تصاویر-زیبا-از-بانوان-نوازنده-ایرانی-در-قرنطینه--از-هانا-کامکار-و-نیوشا-بریمانی-تا-نازلی-بخشایش-و-لیانا-شریفیان
بستن   چاپ