آریا جوان
180 مخزن شن و نمک در معابر منطقه 6
شنبه 1 آذر 1399 - 18:00:00
آریا جوان - تورج فرهادی شهردار منطقه 6 تهران با اشاره به برودت هوای این روزهای پایتخت و آمادگی برای فصل بارش از استقرار سایت های برف روبی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این سایت ها در نقاط حساس و پرتردد معابر اصلی و بزرگراهی مستقر شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، فرهادی با اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد برف روبی منطقه در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر آمادگی لازم را دارد و بر همین اساس نقاط بحرانی در محلات سطح محدوده پیش بینی شده و 6 محل اصلی دپوی شن و نمک در نظر گرفته شده و 180 مخزن شن و نمک نیز در سطح معابر جانمایی شده است.
او افزود: محل دپوی اصلی شن و نمک در شهرک والفجر واقع در ناحیه6 این منطقه است. فرهادی با اشاره به جلسات هماهنگی اعضای ستاد برف روبی منطقه گفت: محل استقرار دپوی شن و ماسه نواحی نیز مشخص شد و در ناحیه یک دروازه دولت، ناحیه دو کوچه رهنما، ناحیه سه میرزای شیرازی کوچه عزیزاللهی، ناحیه4 خیابان بیست و هفتم کردستان روبروی تره بار و ناحیه 5 خیابان حضرت ولیعصر (عج) روبروی کوچه پناه، جنب زمین ورزشی در نظر گرفته شده است.
او بیان کرد: با توجه به حضور فعال عوامل سایت برف روبی و تجهیز ماشین آلات از هر گونه یخ زدگی و لغزندگی در معابر جلوگیری می کنیم.
او اذعان داشت: علاوه بر شش سایت اصلی برف روبی، 180 مخزن شن و نمک در سطح محدوده جانمایی و گروه های عملیاتی نیز مشخص شده تا در زمان بارندگی خدمت رسانی کنند.
شهردار منطقه 6 به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در ایام بارش نزولات جوی، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و سهولت تردد آنان در سطح معابر منطقه را با اولویت فراهم می کنیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/518298/180-مخزن-شن-و-نمک-در-معابر-منطقه-6
بستن   چاپ